English

مجتبی حامدی پارسا:

کشف حدود چهار هزار دستگاه ماینر طی یکسال در خراسان رضوی

مسئول پیگیری رمزارز‌های غیرمجاز شرکت برق خراسان رضوی بیان کرد: در این شرکت هم راستا با سیاست‌های توانیر، تأمین برق مراکز مجاز استخراج رمزارز پس ارایه مجوز‌های لازم توسط متقاضی انجام می‌شود.

کشف حدود چهار هزار دستگاه ماینر طی یکسال در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مجتبی حامدی پارسا مسئول پیگیری رمزارز‌های غیرمجاز شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون استخراج کنندگان غیرمجاز رمزارز در استان ۲۵۰ میلیارد ریال جریمه شده اند.

حامدی پارسا در ادامه با اشاره به تعداد دستگاه های ماینر غیر مجاز کشف شده اضافه کرد: با همکاری مردم، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی از ابتدای امسال تاکنون سه هزار و  ۸۷۷ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز از ۴۴۵ محل در حوزه تحت پوشش این شرکت کشف شده است.

مسئول پیگیری رمزارز‌های غیرمجاز شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی همچنین افزود: میزان توان تخصیص داده شده به استخراج رمزارز از دستگاه‌های کشف شده مزبور بالغ بر هفت مگاوات بوده است.

وی در ادامه این خبر با اشاره سیاستهای شرکت برق اظهار کرد و گفت: در این شرکت هم راستا با سیاست‌های توانیر، تأمین برق مراکز مجاز استخراج رمزارز پس ارایه مجوز‌های لازم توسط متقاضی انجام می‌شود.

حامدی پارسا در خاتمه با اشاره به کشف ماینر های غیرمجاز خاطرنشان کرد و با مراکز استخراج غیرمجاز نیز مطابق با فرآیند مربوطه از مرحله دریافت گزارش تا کشف و جمع آوری برخورد و پاداش مخبرین نیز مطابق دستورالعمل قابل پرداخت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه