English

حسن بهرام‌نیا:

مسئولان پیگیر مطالبات مردم باشند

استاندار ایلام گفت: مطالبه‌گری خواسته‌های مردم در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا هر چه سریعتر شاهد تکمیل پروژه‌ها و تحقق مطالبات مردم باشیم.

مسئولان پیگیر مطالبات مردم باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه معاونان سیاسی‌امنیتی استانداری ایلام با بیان این‌که مسئولان باید دارای روحیه جهادی و انقلابی باشند و جهت رفع مشکلات مردم و استان تلاش نمایند اظهار داشت: مطالبه‌گری خواسته‌های مردم و تسریع در انجام امور و پروژه‌های استان باید به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام با اشاره به این‌که مسئولان استانی باید بر اساس منشور ابلاغی دولت اقدام نمایند تا پروژه‌ها با سرعت بیشتری انجام شود خاطرنشان کرد: مسئولیت‌ها یک امانت سنگین از طرف خداوند هستند و مدیران باید خدا را ناظر بر اعمال خود بدانند و وظایف خود را به نحو احسنت انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: استان ایلام دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی جهت رشد و توسعه است و باید مسئولان تمام تلاش خود را به منظور استفاده از این ظرفیت و پتانسیل‌ها بکار گیرند.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: در هر دولت جدید مسئولان همسو با آن دولت انتخاب می‌شوند و انتخاب معاون سیاسی جدید نیز دراین‌ راستا انجام‌ شده است.

در پایان این جلسه از زحمات الیاس فتاحی تقدیر و محمد سبحان حسنی به‌عنوان معاون جدید سیاسی‌امنیتی استاندار ایلام انتخاب شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه