English

استاندار همدان:

تمام اقشار در انقلاب نقش اثرگذار داشته اند

استاندار همدان در افتتاح دانشگاه ملی نهاوند گفت: امروز با رشادت های صورت گرفته از طرف همه انقلابیون استقلال و آزادی در کشور جاری و ساری شده و همت بالایی که بین مردم و رهبری است و پیوندی که مردم با ولایت دارند به این مسیر پرقدرت تر از پیش ادامه خواهیم داد.

تمام اقشار در انقلاب نقش اثرگذار داشته اند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید سعید شاهرخی در آیین افتتاح دانشگاه ملی نهاوند که با حضور وزیر علوم برگزار شد، گفت: وقتی به تاریخ انقلاب نگاه می کنیم هریک از اقشار در نقاط مختلف نقش اثرگزار داشته اند اما با نگاه به حرکت های انقلاب نهاوند در ایام‌انقلاب می بینیم که بسیار برجسته هستند.

وی با اشاره به روحیه مقاومت و شجاعانه در برابر رژیم‌پهلوی و انتقال آن به نسل های بعد، گفت: از دیرباز نهاوند را پیشگام می بینیم.

وی با اشاره به اینکه اولین نقطه ای که مجسمه منحوس شاه را پایین کشید نهاوند بود و حصور فرماندهان رشید نهاوند در محورهای عملیاتی موجب مدیریت جنگ شد، گفت: نقش مبارزین نهاوند در کارنامه انقلاب ستودنی است و لازم میدانم از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب آقای علی حسینی که آزادی را در کشور رواج دادند تقدیر و یاد کنیم.

وی گفت: امروز با رشادت های صورت گرفته از طرف همه انقلابیون استقلال و آزادی در کشور جاری و ساری شده و همت بالایی که بین مردم و رهبری است و پیوندی که مردم با ولایت دارند به این مسیر پرقدرت تر از پیش ادامه خواهیم داد.

در ادامه حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی، گفت: نهاوند امروز گام های بلندی برای به حدقل رساندن عقب ماندگی ها را تجربه میکند و گاها پیش تر هم رفته است.

وی گفت: تا به امروز ۷وزیر و ۲معاون وزیر را برای رفع مشکلات و محدودیت های شهرستان به نهاوند دعوت کردیم و هرکدام رهاوردی برای شهرستان داشته است.

نماینده نهاوند با تاکید بر اینکه در دهه فجر پروژه های بزرگی مثل سد گرین، دانشگاه نهاوند و... افتتاح شده است، گفت: امروز مسائل سیاسی در حاشیه و کار در اولویت و متن است.

در ادامه نیز مرا ناصری فرماندار نهاوند، اظهار کرد: نهاوند با دست پر به استقبال دهه فجر رفت و ۶۹پروژه با اعتبار ۳۱۰ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان را افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر اینکه سد گرین در اقتصاد نهاوند نمایان میشود، گفت: در این راستا جا دارد  از استاندار نماینده تشکر شود که امیدواریم زمینه توسعه شهرستان فراهم شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه