English

استاندار ایلام در دیدار با وزیر نفت:

استان ایلام قطب صنعت پتروشیمی غرب کشور است

استاندار ایلام گفت: استان ایلام دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی در حوزه نفت ،گاز و پتروشمی است که در صورت توجه به آنها شاهد رشد و توسعه استان خواهیم بود.

استان ایلام قطب صنعت پتروشیمی غرب کشور است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام نیا در دیدار با وزیر نفت ضمن ارائه گزارشی از ظرفیت‌های مهم استان در حوزه نفت و گاز خواستار توجه ویژه دولت سیزدهم به این مهم شد و گفت: اولین نکته در این زمینه اصلاح سند آمایش ملی در حوزه انرژی و پرداختن به نام ایلام بعنوان استانی که دارای رتبه دوم و سوم منابع عظیم گاز و نفت کشور است.

وی در ادامه به زیرساخت های مهم حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان به درستی بر این حوزه تاکید شده است و در این راستا اعتبار ویژه ای بالغ بر ۴.۴۵ میلیارد دلار بصورت ارزی اختصاص داده شده  که در این راستا نیازمند اهتمام جدی دولت محترم در تخصیص اعتبارات مذکور هستیم.

بهرام‌نیا ایلام را قطب صنعت پتروشیمی در غرب کشور عنوان کرد و گفت: این ظرفیت بایست توسعه یابد و تلاش ما هم در محور قرار گرفتن حوزه انرژی در سند آمایش سرزمینی استان به همین منظور است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم با نگاه جدید دولت سیزدهم و با محور قرار گرفتن ظرفیت های مهم به زودی شاهد روند توسعه استان در زمینه های مختلف باشیم.

 در پایان این دیدار مهندس اوجی وزیر نفت در خصوص درخواست ها و مطالبات مطرح شده قول مساعد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه