English

استاندار اردبیل:

فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود

استاندار اردبیل خواستار نهادینه شدن فرهنگ مردمی سپاس از معلم شد و گفت: تلاش سرنوشت‌ساز و دلسوزانه معلمان برای تربیت نسل آینده شایسته هر گونه تقدیر و تجلیل است.

 فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

، سیدحامد عاملی در آیین استانی زنگ سپاس معلم در دبیرستان مصلی‌نژاد اردبیل افزود: خدمات و زحمات معلمان در کلاس‌های درس به‌منظور علم‌آموزی دانش‌آموزان و تربیت نسل آینده برای کشور سرنوشت‌ساز است.

وی بیان کرد: آینده جامعه و کودکان به مبداء آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته است و معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه معلمان از دلسوزترین قشر فعال در جامعه هستند، اظهار کرد: در هفته‌ای که به نام معلمان نام‌گذاری شده، شایسته است که هر قشر و صاحب صنفی از معلمان فعلی و گذشته خود تقدیر کند.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت علم و دانش در رشد و شکوفایی جامعه اضافه کرد: افراد جامعه ای که دارای علم و مهارت باشند، در آینده به ثروت و امکانات دست می‌یابند و به همین علت، باید دانش‌آموزان با تمام توان به علم آموزی و استفاده از تجارب معلمان در راستای پیشرفت علمی کشور بپردازند.

عاملی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و توصیه به معلمان و دانش‌آموزان برای مطالعه کتاب‌های این معلم تأثیرگذار گفت: محتوای کتاب‌های شهید مطهری برگرفته از متن سخنرانی‌ها و کلاس‌های این استاد گرانقدر بوده و وی به‌عنوان معلمی اثرگذار توانست در تربیت نسل انقلاب نقش اساسی داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این آیین با بیان اینکه بیش از ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم اجرا می‌شود، گفت: رویکرد کلی، مردمی کردن برنامه های هفته معلم است.

کلام‌الله صفری افزود: برنامه‌ریزی لازم انجام شده تا مردم استان اردبیل بتوانند با یک تماس تلفنی، از معلم دوران تحصیل خود تجلیل کنند.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش استان اردبیل، برگزاری امتحانات نهایی در راستای تحقق عدالت آموزشی، تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی، برگزاری جشن تکلیف دینی و سیاسی، احداث بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون و راه‌اندازی نهضت مدرسه‌سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزی و اجرای دقیق طرح رتبه‌بندی معلمان را از جمله اقدامات شاخص آموزش و پرورش استان اردبیل ذکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه