English

وزیر آموزش و پرورش:

قد هیچ جامعه‌ای بالاتر از قد معلمانش نیست

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: قد هیچ جامعه‌ای بالاتر از قد معلمانش نیست، جامعه شکوهمند باید به معلم توجه داشته باشد.

قد هیچ جامعه‌ای بالاتر از قد معلمانش نیست
به گزارش خبرگزاری موج

، رضا مراد صحرایی امروز در آیین سپاس معلم اظهار کرد: جامعه بالنده جامعه‌ای است که برای معلم خدمات ویژه در نظر گرفته است و شان معلم در آن حفظ شود، معلم کسی است که نورافشانی می‌کند.

وی افزود: قد هیچ جامعه‌ای بالاتر از قد معلمانش نیست، جامعه شکوهمند باید به معلم توجه داشته باشد. مدرسه‌ها جایی است که آینده کشور در آن ساخته می‌شود، هرکس دل در گرو سربلندی کشور دارد، باید به مدرسه توجه کند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امروز همه از پیشرفت کشور می‌بالند و قدرت ایران به جایی رسیده که کسی جرئت نمی‌کند حتی نگاه چپ به این کشور داشته باشد. هنگام جنگ در مناطق جنگی و حتی تهران هم کسی ایمن نبود موشک‌های صدام به پایتخت می‌رسیدند درحالی که امکان دفاع کمی داشتیم اما امروز کسی جرئت این اقدام را ندارد.

صحرایی یادآورشد: این قدرت مایه عزت ماست اما ریشه آن معلمان هستند، همه افرادی که این قدرت را خلق کرده‌اند در مقابل معلم سر تعظیم فرود می‌آورند. پزشکی کشور به جایی رسیده است که ماهانه هزاران نفر برای درمان بیماری‌های خود به ایران می‌آیند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم جامعه ما سرافراز باشد، همه برای حرمت معلم باید بکوشیم، معلمان اگر حرمتشان نگه داشته شود، جامعه مقتدر می‌شود. همچنین دانش‌آموزان هم افتخارآفرینی‌های خود را از معلمان آموخته‌اند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: استقامت معلمان اهمیت بسیاری دارد، سال گذشته ۲۸ مدال جهانی در المپیاد کسب کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه