English

معاون وزیر آموزش و پرورش:

آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی در کلاس‌های درس مهندسی و طراحی می‌شود

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز دانش آموزان به عنوان مهمترین سرمایه کشور امانتی در دستان معلمان برای تربیت هستند و آینده نظام جمهوری اسلامی ایران در کلاس‌های درس طراحی و مهندسی می‌شود.

آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی در کلاس‌های درس مهندسی و طراحی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، احمد محمودزاده روز چهارشنبه در مراسم زنگ سپاس در تبریز با بیان اینکه نامگذاری این روز به مناسبت شهادت فیلسوف عالیقدر استاد مطهری است، افزود: امیدواریم همه در مسیر اندیشه های شهید مطهری و شهدای فرهنگی گام برداریم.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی مهمترین و بزرگ ترین سرمایه هر کشوری است، اظهار کرد: بر این اساس معلمان برای تربیت این سرمایه گرانبها با شور و شوق سر کلاس حاضر شوند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: چون چرخ های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور در آینده توسط این دانش آموزان به چرخش درخواهد آمد بر این اساس تکریم معلم ضروری است و رهبر معظم انقلاب هم دیروز در فرمایشاتشان در دیدار با معلمان نمونه بر جایگاه والای معلم و مرجعیت آنان هم در پیروزی انقلاب و هم در تثبیت انقلاب و نقش آنها در هشت سال دفاع مقدس اشاره کردند.

محمودزاده با بیان اینکه معلمان در سراسر کشور با وجود سختی ها در کلاس حاضر می شوند و به خصوص معلمانی که در نقاط صفر مرزی به موضوع تعلیم و تربیت می پردازند، نماینده حاکمیت محسوب می شوند، افزود: امیدواریم معلمان با انگیزه در کلاس درس حضور یابند تا آینده نظام را توانمند بسازند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم اظهار کرد: آنچه که انبیا را مقرب درگاه الهی کرد اشتیاق آنها به تعلیم و تربیت انسان ها بود به همین خاطر امام راحل شغل معلمی را شغل انبیا دانستند.

تراب محمدی خاطرنشان کرد: معلمانی که با شوق و انگیزه تلاش می کنند تا فرزندان ما را از کودکی تا دبیرستان تعلیم دهند در واقع شغل انبیا را ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن جوانان این کشور به خصوص قشر دانش آموز را نشانه رفته است، افزود: دشمن با انواع ترفندها به ویژه روش های نرم افزاری به دنبال مسخ کردن هویت دانش آموزان است که در این زمینه نقش معلمان در آگاه سازی و بصیرت افزایی دانش آموزان بسیار مهم است.

معاون سیاسی و امنیتی خطاب به معلمان گفت: شما دوران سخت دفاع مقدس را سپری کردید و مدیریت کردن این دوران برای معلمان آسان تر است و با آموزش شما آموزگاران از این بحران ها و تبلیغات روانی دشمن هم عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سلاح این دوره از مبارزه با دشمن، بصیرت و آگاهی است، تاکید کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب را در این زمینه خوب مطالعه کرده و به دانش آموزان نیز تبیین کنید.

محمدی با بیان اینکه اگر شما معلمان نباشید جامعه پیشرفت نمی کند، خاطرنشان کرد: شاید چندین مدرسه و دانشگاه ساخته شود اما این مکان ها بدون وجود معلم ارزشی ندارند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی