English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

معلمان؛ تاثیرگذار ترین افراد در تولید امنیت جامعه هستند

فرمانده انتظامی استان در پیامی با تبریک روز معلم، معلمان را یکی ازتاثیرگذار ترین افراد در تولید امنیت جامعه عنوان کرد و تلاش خستگی ناپذیر آنان در آگاهی بخشی و ارتقای سطح دانش آحاد مردم مورد تقدیر قرار داد.

معلمان؛ تاثیرگذار ترین افراد در تولید امنیت جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در پیامی 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری که به نام روز معلم نامگذاری شده را به معلمان تبریک گفت.

در متن پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده است:

« معلمی، شغلی حساس ، مهم و اثرگذار است و در آموزه های دینی ما مسلمانان نیز احادیث و روایات بسیاری در اهمیت شغل معلمی و استادی و ارج نهادن بر مقام معلم وجود دارد تا جایی که امام علی (ع) می فرماید: « اگر شخصی به من مطلبی بیاموزد مرا بنده خود کرده است.» جایگاه معلمان در جامعه ما به اندازه ای مهم شمرده شده که امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی نیز معلمی را شغل انبیا می داند.

بی شک معلمان یکی از تاثیر گذارترین افراد جامعه هستند و هیچ کس در هیچ جایگاهی چهره و تصویر معلمان دوران تحصیل خود را فراموش نمی کند و همه مردم به نوعی خود را مدیون معلمان و اساتید به ویژه معلمان دوران ابتدایی خود می دانند.امروز مدیر، مهندس، پزشک، پلیس، کارگر، کارفرما، وکیل، وزیر و ... و هر کسی در هر پست و مقامی که هست قدردان تلاش ها و زحمات معلمان دوران ابتدایی خود است و اگر امروز رشد و پیشرفت و توسعه در کشور ما ادامه دارد به خاطر تلاش های این عزیزان است.

معلمان را باید یکی از تاثیرگذار افراد در تولید امنیت جامعه دانست چون تجربه نشان داده حرف معلم بیشتر از حرف پدر بر روی فرزند اثر می گذارد و چه بسا بودند افرادی که پدر و مادران بزهکار داشتند اما خودشان سعادتمند شدند چون زیر دست معلمان خوبی پرورش یافته و تربیت اجتماعی آنها در مدارس به خوبی شکل گرفته بود.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والا مقام استاد آیت الله مرتضی مطهری و همه شهدای معلم کشور 12 اردیبهشت ماه روز و هفته معلم را به همه معلمان عزیز و اساتید حوزه و دانشگاه تبریک و تهنیت گفته و از تلاش خستگی ناپذیر آنان در آگاهی بخشی و ارتقای دانش آحاد جامعه قدردانی می کنم و توفیقات روز افزون این قشر زحمت کش در تعالی بخشی نسل آینده ایران زمین را از خداوند متعال مسئلت دارم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه