English

استاندار همدان:

امروز نهاوند به کارگاه توسعه تبدیل‌شده است

شاهرخی گفت: نشانه‌های پویایی و توسعه شهرستان نهاوند متصاعد می‌شود و در حال حاضر ازلحاظ سرعت اجرایی پروژه‌ها نهاوند خوب است به دنبال تسریع بخشیدن به این مهم هستیم و همه ما در این راستا وظیفه‌داریم.

امروز نهاوند به کارگاه توسعه تبدیل‌شده است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، استاندار همدان هم‌زمان با افتتاح دانشگاه ملی نهاوند  و دو پروژه دیگر در حوزه بهداشت و درمان و راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه وجب‌به‌وجب خاک نهاوند و مردمانش برای من آشناست، گفت: امروز نهاوند به یک کارگاه توسعه تبدیل‌شده است.

وی بابیان اینکه با پیگیری‌های صورت از طرف فرماندار شهرستان نهاوند و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در سطوح مختلف تحول قابل‌توجهی صورت گرفته است، تصریح کرد: ۶۹ پروژه‌ای که در این ایام کلنگ زنی و افتتاح‌شده‌اند نشان از این مهم دارد.

شاهرخی با اظهار به اینکه نشانه‌های پویایی و توسعه شهرستان نهاوند متصاعد می‌شود، گفت: در حال حاضر ازلحاظ سرعت اجرایی پروژه‌ها نهاوند خوب است به دنبال تسریع بخشیدن به این مهم هستیم و همه ما در این راستا وظیفه‌داریم.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی محورهای ارتباطی و سد گرین از آرزوهای چندین ساله مردم نام‌آشنای نهاوند بوده است، گفت:امیدواریم با اقداماتی که تاکنون انجام‌شده بتوانیم این مهم را به نتیجه برسانیم.

گفتنی است که سید سعید شاهرخی به همراه نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان از پروژه گردشگری بام نهاوند نیز بازدید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر