English

احمد رضاپور:

اعزام تیم امداد و نجات برای ارزیابی زلزله ۴ ریشتری شب گذشته در ریوش

رییس جمعیت هلال احمر کاشمر بیان کرد: شب گذشته پس از وقوع زلزله ۴ ریشتری در ریوش و با اعلام گزارش بلافاصله یک تیم امداد و نجات به محل اعزام شد.

اعزام تیم امداد و نجات برای ارزیابی زلزله ۴ ریشتری شب گذشته در ریوش

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، احمد رضا پور رییس جمعیت هلال احمر کاشمر در خبری اعلام کرد: یک تیم امداد و نجات برای ارزیابی و ارائه آموزش‌های لازم به مردم روستا شبانه در روستای دهمیان کوهسرخ حاضر شدند.

رضا پور در ادامه این خبر اضافه کرد: شب گذشته پس از وقوع زلزله ۴ ریشتری در ریوش و با اعلام گزارش دهیار روستای دهمیان کوهسرخ مبنی بر آسیب به چند منزل مسکونی در این روستا بلافاصله یک تیم امدادونجات به محل اعزام شد.

رییس جمعیت هلال احمر کاشمر همچنین تصریح کرد: در اثر این زلزله یک دختر ۱۷ ساله بر اثر ترس و اضطراب دچار آسیب جزئی شده بود که با حضور تیم اورژانس اقدامات لازم به صورت سرپایی در محل انجام شد.

وی در ادامه متذکر شد: ۹ باب منزل مسکونی دچار آسیب سطحی شدند و با توجه به بافت روستا ۱۵۰ نفر از مردم با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستا و نیروی انتظامی شب را در اماکن امن مانند مسجد، مدرسه و حسینه روستای دهمیان کوهسرخ  سپری کردند.

رضاپور در خاتمه یادآور شد: بررسی وضعیت گروه‌های آسیب پذیر و بیماران در معرض آسیب از جمله یک مادر باردار در این روستا و ارائه آموزش‌های لازم به مردم و استقرار یک تیم امداد و نجات تا صبح در محل روستا از دیگر اقدامات انجام شده توسط جمعیت هلال احمر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه