English

در پی زلزله استان آذربایجان‌ غربی؛

بیمه کوثر بررسی خسارت‌های احتمالی را آغاز کرد

شرکت بیمه کوثر با حضور کارشناسان در مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان‌غربی کار بررسی خسارت‌های واردشده به بیمه‌گذاران خود را کلید زد.

بیمه کوثر بررسی خسارت‌های احتمالی را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر سرپرستی استان آذربایجان‌غربی بیمه کوثر ، پس از وقوع زلزله‌ های روز گذشته در محدوده شهرهای نقده و پیرانشهر، از صبح امروز کارشناسان بیمه کوثر در مناطق زلزله‌زده حضور یافتند.

محمدرضا قربانی با بیان اینکه تاکنون گزارشی از خسارت جانی ناشی از این زلزله مخابره نشده است، گفت: علی‌رغم شرایط ویژه کرونا در پیک پنجم، شرکت بیمه کوثر بنا به رسالت خود در پاسخگویی به بیمه‌گذارانی که ممکن است در اثر این حادثه دچار خسارت شده باشند گروهی از کارشناسان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به روستاهای حادثه‌دیده فرستاده است تا در کوتاه‌ترین زمان کار بررسی خسارت‌ها انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه طبق گزارش‌های میدانی خسارت‌های مالی هم بسیار ناچیز و در حد ترک برداشتن دیوارها بوده است، خاطرنشان کرد: با این حال از ظرفیت نمایندگی‌های بیمه کوثر شهرستان نقده به منظور اعلام خسارت زیان‌دیدگان و اطلاع‌رسانی به آنان در خصوص  مراحل تشکیل پرونده و دریافت خسارت استفاده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی