English

۲۰ تا ۲۶ آذرماه ؛

برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب در اصفهان

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان ۲۰ تا ۲۶ آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان با حضور ناشران سراسر کشور از 20 تا 26 آذر به مدت هفت روز برگزار خواهد شد.

 مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در نشست پانزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان و نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان که صحبت‌های وی به صورت ویدئو کنفرانس پخش شد، گفت: استان پیشتاز اصفهان به عنوان نخستین استانی که در زمینه نمایشگاه‌های مجازی می‌توانست الگو باشد برای این هدف انتخاب شد .

علی رمضانی گفت:در مجموعه طرح‌هایی که در خانه کتاب برگزار می‌کنیم، اصفهان یکی از استان‌های پیشتاز است، در نمایشگاه تهران، جزو چند استان بالای جدول است و در طرح‌های فصلی فروش کتاب اصفهان جزو چند استان برتر کشور است.

وی ادامه داد: این استان فرهنگ دوست با مردم علاقه‌مند به کتاب، ما را مجاب کرد که این نمایشگاه را در اصفهان برگزار کنیم.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران دسترسی آسان ناشران را از دیگر خدمات نمایشگاه مجازی کتاب دانست و یادآور شد: در سال‌های گذشته ۳۰۰ تا ۴۰۰ ناشر ثبت نام اولیه می‌کردند اما به دلیل دوری راه و مشکلات دیگر، تعداد کمتری می‌توانستند در نمایشگاه شرکت کنند.

این مقام مسئول افزود: افزایش حضور ناشران نسبت به نمایشگاه فیزیکی، ایجاد زمینه مساعد برای معرفی بیشتر و کامل‌تر کتاب‌های ناشران، صرف وقت و هزینه کمتر برای جست‌وجو و انتخاب و خرید کتاب توسط بازدیدکننده، امکان مشاهده عناوین بیشتر از ناشران مختلف با موضوعی واحد، افزایش دامنه انتخاب کتاب و... از جمله مزایای برگزاری نمایشگاه‌ مجازی استانی کتاب است.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با بیان اینکه هزار و 140 ناشر از سراسر کشور برای حضور در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: ناشران سراسر کشور می‌توانند از 29 آبان ماه تا 7 آذر 1400 برای ثبت‌نام در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان به نشانی اینترنتی www.ketab.ir مراجعه کنند.

در ادامه  مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: پانزدهمین نمایشگاه کتاب اصفهان و نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان با ۴۰ درصد تخفیف در اصفهان برگزار می‌شود.

 حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی با بیان اینکه  بیش از 1100 ناشر در نمایشگاه حضور دارند ، گفت: نخستین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان از ۲۰ تا ۲۶ آذرماه برگزار می‌شود و اگر دستگاه‌های اجرایی هزینه بیشتری برای خرید کتاب کنند، امکان خرید ۲۴ ساعته برای بیش از پنج میلیون جمعیت استان فراهم است.

وی از پیش‌بینی سه برنامه جنبی در هر شهرستان در هفته نمایشگاه کتاب خبر داد و بیان کرد: در مجموع بیش از 100 برنامه جنبی در کنار نمایشگاه مجازی به شکل فیزیکی و مجازی در اصفهان برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان توضیح داد:یارانه در نظر گرفته شده برای نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان است و متقاضیان می‌توانند با تخفیف ۲۰ درصدی که ناشر ارائه کرده کتاب خریداری کنند.

به گزارش موج؛ نخستین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار می‌شود.

نمایشگاه کتاب اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه