English

۱۸ تا ۲۳ آبان ماه؛

برگزاری نمایشگاه کتاب در اصفهان

نمایشگاه کتاب اصفهان از 18 تا 23 آبان ماه با حضورحدود 500 ناشر برتر از سراسر کشور در اصفهان برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه کتاب در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به آغاز نمایشگاه کتاب گفت: 9000 مترمربع فضای نمایشگاهی در قالب چهار سالن به نمایشگاه کتاب اصفهان اختصاص یافته است.

علی یارمحمدیان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب اصفهان به مدت شش روز و تا بیست و سوم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت، افزود: ویژگی مهم نمایشگاه کتاب امسال، حضور بسیاری از ناشران مطرح و برجسته کشور است تا نیازهای مخاطبان و علاقمندان کتاب در استان اصفهان به بهترین شکل ممکن برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش آگاهی‌های عمومی و تخصصی مردم از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب به شمار می‌رود، تصریح کرد: نمایشگاه اصفهان علاوه بر مسئولیت‌های ذاتی خود در حوزه کسب و کار، تجارت و اقتصاد، مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز بر عهده دارد که تلاش می‌کند با هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کتاب و نمایشگاه‌هایی از این دست به این مسئولیت‌هاعمل کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب اصفهان را از 9 صبح تا 8 شب عنوان کرد و گفت: به منظور استفاده تمامی اقشار مختلف از نمایشگاه کتاب، ساعت کاری این نمایشگاه به صورت یکسره از صبح تا شب تعیین شد تا همانند سال گذشته بیشترین میزان بازدید از این نمایشگاه شکل گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی