English

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی:

بودجه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان اصفهان صفر است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: بودجه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان اصفهان صفر است.

بودجه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان اصفهان صفر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه بودجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان اصفهان صفر است ، گفت:در حالیکه بودجه فرهنگی در برخی دستگاه‌ها ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: سیاست گذاری‌های انجام شده هیچ کدام به دلیل نبود بودجه قابلیت اجرایی ندارد،حمایت از ما طلب می‌شود و اعتبار در جای دیگر خرج می‌شود که این روند جای تأسف دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تصویب قوانین در اجرای مطلوب فرهنگ عمومی موثر است، ادامه داد: تنها یک وششم دهم درصد از بودجه عمومی دولت به فرهنگ تخصیص داده می‌شود که در این میان سهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها 6 درصد است.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۹ کارگروه تخصصی در امتداد فرهنگ عمومی را به عنوان طرح قابل اجرا در کشور انتخاب کرده که این عدد در شهرستان اصفهان به ۲۲۰ کارگروه می رسد.

وی با اشاره باینکه مظلوم‌ترین قشری که در حوزه فرهنگ و ارشاد وجود دارند، خبرنگاران هستند، بیان کرد: این قشر با تمام مشکلات شغلی تاکنون تجمع اعتراض آمیزی از آنها در جایی ثبت نشده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ارتباط با موسسات قرآنی در استان گفت: 27 موسسه قرآنی فعال در استان، مشغول به فعالیت هستند بطوری که استان اصفهان از رتبه‌های برتر در حوزه علوم قرآنی است.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در خصوص اقدامات انجام شده برای مشاغل فرهنگی تصریح کرد: در سال جاری هزارو ۹۱۳ پرونده درخواست تسهیلات برای مشاغب فرهنگی ثبت شده که تا کنون نیمی از تسهیلات پرداخت شده است.

نشست ارشاد اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه