English

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر:

کار فرهنگی نیاز به تشکل گروهی دارد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهراظهار کرد: با وجود جبهه فرهنگی قوی دشمن علیه ملت اسلامی فعالیت های فرهنگی نیاز به یک تشکل گروهی و منسجم دارد.

کار فرهنگی نیاز به تشکل گروهی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد حسین محمدی در آیین تکریم و معارفه مسول بسیج هنرمندان در خصوص مسائل هنری شهرستان و جبهه فرهنگی قوی دشمن  که علیه ملت اسلامی تشکیل شده، گفت: از اشکالات مدیریت های اجرایی شهرستان فعالیت های جزیره ای و انفرادی عمل کردن است و باید کسانی که در بسیج رسانه و بسیج هنرمندان فعالیت می کنند دارای یک تشکل خاص و هماهنگ در یک راستا باشند و تمامی ارگان های مربوط منسجم عمل کنند.

وی تاکید کرد: جریان انقلاب نیاز به سه جبهه فرهنگ دان و فرهنگ بان و فرهنگ ساز دارد.

این مقام مسئول در حوزه رصد فرهنگی شهرستان اظهار کرد: منبع مشخص و معینی از فرهنگ شهرستان گردآوری نشده و نیاز به یک تشکیلات جمعی و گروهی داردو بیشتر فعالیت ها در شهرستان به صورت جزیره ای است در حالیکه کار فرهنگی نیاز به یک تشکل و هماهنگی خاص دارد.

محمدی تصریح کرد:از نظر مبانی اعتقادی و مفاهیم اسلامی در دنیا پیشگام هستیم امابا این تفاوت که غرب با مبانی ضعیفی که دارد در بسته بندی زیبایی به خورد جهانیان داده است و کشور ما با مبانی و اعتقادات قوی و متقنی که دارد در بسته بندی مبانی و عرضه کردن آن بسیار ضعیف است و هنر کمک شایانی به این امر می کند.

وی از پیشگامی و جلوتر بودن هنرمندان نسبت  به مردم زمان خبرداد و گفت:  به دلیل وجود این شاخصه در یک هنرمند اصیل است که  او شایسته الهامات غیبی می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: باید به یک بانک اطلاعاتی فرهنگی مفید از شهرستان دست یافته تا در حوزه رسانه بتوانیم خدمات شایانی انجام دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر نیز در این مراسم اظهار کرد: در دوران قبل از انقلاب جایگاه بسیار کم ارزشی داشتیم اما اکنون در نقطه ای قرار داریم که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چهل مرتبه از سازوکار جمهوری اسلامی ایران سوال می شود و این اهمیت کشور جمهوری اسلامی ایران در رویدادهای جهان را می رساند.

سرهنگ محمد کریمی افزود: در عرصه نظامی با تفکر عاشورایی دشمن توان مقابله با ایران اسلامی راندارد و دشمنان نظام اسلامی تمام توان و ابزارهای خود را برای ضربه زدن به انقلاب به کار گرفته است.

این مقام مسئول گفت:  دشمن در فتنه 88 از تمامی اقشار اعم از پزشک ، مهندس، کارگر و ... یار گیری کرده بود و امروز جنگ تمام عیاری آغاز شده که تفکرات انقلابی را نشانه رفته و دشمنان نظام برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب از هر ساز وکاری استفاده می کنند.

وی خبرداد: دشمنان این ملت به این نتیجه رسیده اند که اولویت های انقلاب و ارزش های اسلامی را تغییر بدهند چه اینکه مساله دوچرخه سواری بانوان را رنگ و لعاب بخشیده و آن را در نظر برخی اقشار بسیار مهم جلوه داده است.

محمدی با بیان اینکه هنرمندان می توانند در عرصه هنر آنقدر پررنگ ظاهر شوند که ارزش ها میان مردم شناخته شود، اضافه کرد: امروزه مردم با دیدن یک  تئاتر خیابانی اثرات وافری از دیدن نمایش خیابانی می پذیرند و می توان بدون هیچ تبلیغی با انجام اینگونه فعالیت ها ارزشهای انقلاب را زنده کرد و به آرمان های انقلاب دست یافت.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: بسیج رسانه و بسیج هنرمندان می تواتد نقش مهمی در زنده کردن ارزش های انقلاب و نظام اسلامی داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه