English

مسئول جدید بسیج رسانه شهرستان خمینی شهر معرفی شد

مسعود رضایی به عنوان مسئول جدید بسیج رسانه شهرستان خمینی شهر معرفی شد.

مسئول جدید بسیج رسانه شهرستان خمینی شهر معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مسئول مجمع بسیج خمینی شهر در آیین تکریم و معارفه رییس بسیج رسانه  و بسیج هنرمندان شهرستان خمینی شهر گفت: قشر بسیج رسانه و هنرمندان ارزشمند هستند و مهمترین امری که فعالیت های فرهنگی را ماندگار می کند هنر و خبر است.

سید مهدی ابطحی با بیان اینکه رسالت ایمانی افراد فرهنگی است که فعالیت های خود را در بحث خبر و فضای رسانه افزایش دهند، افزود: اقشار بسیج باید به این دو قشر بسیج رسانه و بسیج هنرمندان کمک کند تا اتفاقات ارزشمندی جهت خدمت به امام عصر صورت پذیرد.

رییس بسیج هنرمندان استان در ادامه بیان کرد: هنر در انقلاب اسلامی جزو واجبات است و سلامت انقلاب به سلامت هنرمندان بستگی دارد و نحوه کنش و واکنش به برخوردهای هنرمندان است.

عسگری زاده با اشاره به این سخن که هنربیان حقیقت است، ادامه داد: هنرمند حقیقت را در درون خود جاری می کند و در هنر خود به منصه ظهور می گزارد.

وی ابراز کرد: به فرموده امام خمینی( ره) که گفت: هنر در اسلام ناب صیقل دهنده است و نقش هنر و هنرمند بسیار عالی است و جنس آن از حیات انسانها است.

رییس بسیج هنرمندان استان اصفهان گفت:در ادبیات عالی انقلاب اسلامی هنر جایگاه خود را دارد و ما در زمان حال در بسیج هنرمندان به دنبال مسیر تکامل هنر هستیم.

این مقام مسئول به فعالیت های بسیج رسانه که چرخه  فرایند محور یاوران هنری انقلاب اسلامی که خلاصه شده آن کلمه چفیه است اشاره و تصریح کرد: پنج پدیده در این زمینه که شامل مهارت ، رسانه ، اندیشه ای، نقش آفرینی و تشکیلاتی است دنبال می شود.

عسگری زاده 11 عرصه هنری که شامل هنرهای تجسمی وداستانی و آیینی و شبیه خوانی  و شعر ....را برشمرد و ادامه داد: رسالتی که بر عهده همه ما گذاشته شده است نیاز به همکاری و تعامل دارد.

رییس بسیج هنرمندان استان اصفهان در پایان از ظرفیت بی نظیر هنرمندان شهرستان که در کشور حرفی برای گفتن دارند تقدیر کرد و از هنرمندان که درد مردم را درک می کنند تشکر و قدردانی کرد.

بسیج رسانه در خمینی شهر

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه