English

محمد رادمهر موج عنوان کرد؛

تاثیرگذاری اقتدار سپاه بر معادلات منطقه و فرامنطقه ای

فرماندار جاسک با اشاره به تاثیر گذاری اقتدار و امنیت نیروهای سپاه در منطقه اظهار داشت: تاثیرگذاری این امنیت و اقتدار این نیروها بر معادلات منطقه و فرامنطقه ای تاثیر گذار است.

تاثیرگذاری اقتدار سپاه بر معادلات منطقه و فرامنطقه ای

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک در حاشیه مراسم معارفه فرمانده سپاه این شهرستان در گفتگو با خبرنگار موج، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران عنوان کرد: سپاه پاسداران فرزند این انقلاب است و از ابتدا برای حفاظت از دستاورد های انقلاب تشکیل شد.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج هشت سال دفاع مقدس را به یک سند ماندگار تبدیل کرد گفت: از شروع جنگ تحمیلی سپاه با کمترین امکانات در برابر هر گونه تعرض دشمن ایستادگی کرد و در راستای صیانت از این مرز و بوم شهدای بسیاری را تقدیم این انقلاب کرد تا امنیت را برای این ملت به ارمغان بیاورد.

رادمهر با اشاره به اینکه سپاه مجهز به بهترین امکانات و تجهیزات روز است افزود: تاثیرگذاری این امنیت و اقتدار نیروها بر معادلات منطقه و فرامنطقه ای تاثیر گذار است.

فرماندار جاسک افزود: بسیج یک نیروی انقلابی، فراجناحی و فراحزبی برای مردم است که در صورت لزوم در صحنه حضور میابد.

وی با بیان اینکه بسیج در میدان های سازندگی، فرهنگی، اقتصادی و مقاومتی بدون هیچ چشم داشتی فعالیت دارد، افزود: سپاه و بسیج مثل همیشه در کنار یک دیگر خوش درخشیدند همان گونه که در سیل دی ماه سال گذشته  شاهد بودیم بسیجیان، پاسداران و سایر نیروهای مسلح با کمک های بی دریغشان، صحنه های زیبایی از همدلی را به تصویر کشیدند.

رادمهر با اشاره به نقش آفرینی سپاه و بسیج در مبارزه با ویروس کرونا افزود: سپاه و بسیج در مبارزه با ویروس کرونا در زمینه های پیشگیری، مقابله و درمان در کنار مردم حضور پیدا کردند و و در ایام نوروز همه بسیجیان در این شهرستان پای کار بودند.

گفتنی است، طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان سرگرد ایزدپناه تودیع و سرهنگ عبدالله علی نسب معارفه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه