English

رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران:

بهره مندی ۱۲۳۹ نفر از مدد جویان از دوره های آموزش های فنی و حرفه ای

رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 1239 نفر از مددجویان تحت حمایت در استان، از آموزشهای فنی و حرفه ای بهره‌مند شدند.

بهره مندی 1239 نفر از مدد جویان از دوره های آموزش های فنی و حرفه ای

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی جعفری اظهار داشت: تعهد این نهاد در سال جاری برای ارائه آموزش های فنی و حرفه ای برای هفت هزار و 500 نفر از مددجویان و فرزندان آنان در حوزه های توسعه آموزش های مهارت آموزی، کارآفرینی و حرفه آموزی دانش آموزان دبیرستانی بوده است که تاکنون این آموزش ها برای 1239 نفر مقدماتی و پایدارسازی به اتمام رسید و در حاضر نیز دوره های نیمه تمام دیگری در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای توانمندسازی از رویکردهایی است که کمیته امداد به آن توجه می کند، ادامه داد: ارائه خدمات آموزشی و آموزش های مهارت آموزی به مددجویان از برنامه های این نهاد در راستای نیل به اهداف خودکفایی نیازمندان است.

رئیس اداره هدایت شغلی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: دوره های مهارت آموزی، پایدار سازی و توسعه، کارآفرینی، دوره های آموزشی حرفه آموزی دانش آموزان دبیرستانی با اعتبار 300 میلیون تومان برای مددجویان برگزار شد.

وی بیان داشت: از اهداف ارائه این آموزشها و برگزاری دوره‌های استارتاپی را آماده سازی نیروی کار ماهر برای واحد های تولیدی وخدماتی وفراهم کردن بستر لازم برای ایجاد انگیزه در کار فرمایان و کار آفرینان برای بکار گیری مددجویان است.

جعفری با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان از طریق آموزش های فنی و حرفه ای، اعطای تسهیلات طرحهای اشتغال از فعالیت های اصلی این نهاد است، گفت: طی شش ماهه نخست امسال برای340 نفر از مددجویان نیز کار یابی صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه