English

با هدف توسعه همکاری بین دستگاه های اجرایی شهرستان بهار؛

دانش آموزان هنرستان، تحت آموزش های فنی و حرفه ای قرار می گیرند

دانش آموزان هنرستان، تحت آموزش های فنی و حرفه ای قرار می گیرند و این موضوع با هدف توسعه همکاری بین دستگاه های اجرایی شهرستان بهار در ارائه آموزش های مهارتی صورت گرفت.

دانش آموزان هنرستان، تحت آموزش های فنی و حرفه ای قرار می گیرند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، بر اساس تفاهمنامه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و وزارت آموزش و پرورش، همزمان با آغاز سال تحصیلی 99-98 مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهار با همکاری ادارات آموزش و پرورش این شهرستان به منظور ارتقاء مهارت دانش آموزان کار و دانش اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در رشته های صنایع پوشاک و تأسیسات ساختمانی کرده است.

بر اساس این تفاهمنامه، دانش آموزان دختر پایه دوازدهم هنرستان تهذیب لالجین در رشته صنایع پوشاک و دانش آموزان پسر پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم هنرستان والفجر بهار در رشته تأسیسات، تحت پوشش آموزش های این مرکز قرار گرفتند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهار با اشاره به نقش مهم آموزش و پرورش در هدایت جوانان به آموزش های فنی و حرفه ای گفت: گرایش دانش آموزان و دانشجویان به آموزش های مهارتی می تواند کمک قابل توجهی به کاهش بیکاری پس از فراغت از تحصیل کند.

فرهاد اکبری افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهار در راستای کمک به رونق تولید در شهرستان و کاهش بیکاری جوانان آماده توسعه همکاری با کلیه ادارات، سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی بوده و در این راه کلیه امکانات خود اعم از نیروی انسانی و تجهیزات را در شهر و روستا بکار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی