English

به گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

بارش باران در ارتفاعات هرمزگان/ احتیاط در ترددهای دریایی شناور‌های سبک

به گفته کارشناسان اداره کل هواشناسی هرمزگان طی امروز در ارتفاعات استان به ویژه ارتفاعات غربی، رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

بارش باران در ارتفاعات هرمزگان/ احتیاط در ترددهای دریایی شناور‌های سبک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی امروز (13 شهریورماه) در ارتفاعات استان رگبار باران و رعد و برق با احتمال تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می شود.

گفتنی است؛ این بارش‌ها عمدتاً در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان به ویژه ارتفاعات غربی پیش بینی می‌شود لذا با توجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه ها، شهروندان این مناطق از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری کنند.

به گزارش موج؛ در سایر مناطق هرمزگان که شرایط بارشی مهیا نیست در ساعات بعدازظهر احتمال افزایش ابر، افزایش سرعت باد با گرد و خاک موقتی وجود دارد و مناطق دریایی نیز تا ساعات ظهر نسبتاً آرام است و در ساعات بعدازظهر در محدوده تنگه هرمز متلاطم می‌شود.

با افزایش ابرناکی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد در تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس وجود دارد لذا شناور‌های سبک در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در تردد دریایی احتیاط کنند.

شایان ذکر است؛ این شرایط تا بعدازظهر فردا تداوم دارد و از روز سه شنبه در برخی نقاط استان افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه