English

به توصیه اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

خودداری شناور‌های سبک و صیادی از تردد در دریای عمان و تنگه هرمز

با توجه به افزایش سرعت باد بر دریای عمان و تنگه هرمز، اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرد تمهیدات لازم در بنادر شرقی و مرکزی استان صورت پذیرد و شناور‌های سبک و صیادی نیز از تردد خودداری کنند.

خودداری شناور‌های سبک و صیادی از تردد در دریای عمان و تنگه هرمز

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان در ساعات صبح تا ظهر امروز (23 مرداد ماه) با افزایش باد‌های جنوب شرقی در دریای عمان و تنگه هرمز، دریا در این مناطق متلاطم خواهد بود لذا توصیه می شود تمهیدات لازم در بنادر شرقی و مرکزی استان صورت پذیرد و شناور‌های سبک و صیادی نیز از تردد دریایی در این ساعت‌ها خودداری کنند.

گفتی است؛ در ساعات بعد از ظهر و امشب در ارتفاعات استان رشد ابر، وقوع رگبار باران و رعد و برق، افزایش لحظه‌ای سرعت باد و گرد و غبار محتمل است و از روز دوشنبه نیز با تقویت سامانه فصلی، علاوه بر رگبار باران و رعد و برق، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرد تمهیدات لازم صورت پذیرد و مردم از قرارگیری در مجاورت مسیل‌ها و رودخانه‌ها و همچنین از صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند، همچنین در این مدت وزش باد‌های نسبتاً شدید جنوب شرقی سبب مواج شدن مناطق دریایی استان نیز می‌شود.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان طی امروز و فردا دمای استان تغییرات چندانی ندارد و از روز دوشنبه تا پایان هفته جاری، کاهش نسبی دما و افزایش رطوبت هوا در استان پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه