English

به توصیه اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

خودداری شناورهای سبک از تردد در مناطق دریایی هرمزگان

صبح امروز در مناطق دریایی هرمزگان افزایش باد جنوب شرقی بویژه در شرق تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان موجب متلاطم شدن دریا می‌شود لذا توصیه می شود شناور‌های سبک از تردد در این مناطق خودداری کنند.

خودداری شناورهای سبک از تردد در مناطق دریایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، با تاثیر سامانه فصلی در استان، بعد ازظهر امروز در ارتفاعات استان رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده باران، رعد وبرق و افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود.
گفتنی است؛ در نقاطی که شرایط بارندگی فراهم نباشد، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست. با توجه به رگباری بودن بارش ها، احتمال سیلابی شدن موقت مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی نیز وجود دارد که این شرایط تا پایان هفته در استان ادامه دارد.
به گزارش موج؛ صبح امروز پدیده غالب در سواحل و جزایر استان مه رقیق صبحگاهی و در طول روز غبارمحلی است، در مناطق دریایی هرمزگان افزایش باد جنوب شرقی بویژه در شرق تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان موجب متلاطم شدن دریا می‌شود لذا توصیه می شود شناور‌های سبک از تردد دریایی در این مناطق خودداری کنند.
طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، با توجه به افزایش نسبی رطوبت، امروز و فردا کاهش یک تا سه درجه‌ای دما پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه