English

در ادامه فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان؛

تردد شناور‌های سبک و صیادی با احتیاط صورت گیرد/ وقوع رگبار شدید در برخی نقاط هرمزگان

بنابر توصیه اداره کل هواشناسی هرمزگان، با افزایش سرعت باد بر مناطق دریایی استان، شناورهای سبک و صیادی با احتیاط تردد کنند.

تردد شناور‌های سبک و صیادی با احتیاط صورت گیرد/ وقوع رگبار شدید در برخی نقاط هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، از میزان شدت فعالیت سامانه فصلی موقتاً کاسته شده، اما کماکان در ارتفاعات استان در ساعات بعد از ظهر و شب وقوع رگبار باران و رعد و برق وجود دارد.

فردا چهارشنبه (30 تیرماه) با تقویت فعالیت سامانه بارشی، وقوع رگبار نسبتاً شدید باران، تندباد لحظه‌ای و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی در مناطق غربی و ارتفاعات مرکزی و شرقی استان محتمل است، لذا توصیه می شود شهروندان این مناطق از قرارگیری و تردد در حریم مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و از صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع نیز اجتناب کنند.

به گزارش موج؛ وضعیت دریا نبز نامساعد است و امروز (29 تیر ماه) با افزایش سرعت باد‌های جنوب غربی برروی شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، دریا در این مناطق متلاطم می‌شود بنابراین توصیه می شود تردد شناور‌ها بویژه شناور‌های سبک و صیادی با احتیاط صورت گیرد.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، این شرایط جوی و دریایی تا پنجشنبه در استان ادامه دارد، همچنین از نظر دمایی تا پایان هفته جاری، افزایش دما بین ۱ تا ۳ درجه سلسیوس در استان پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه