English

به گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

تداوم ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان/ خودداری از تردد شناور‌های سبک در تنگه هرمز و دریای عمان

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان ناپایداری های جوی و دریایی در استان ادامه دارد، لذا توصیه می شود شناور‌های سبک از تردد خوداری کنند و همچنین با توجه سیلابی شدن رودخانه های فصلی، شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع بپرهیزند.

تداوم ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان/ خودداری از تردد شناور‌های سبک در تنگه هرمز و دریای عمان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اداره کل هواشناسی هرمزگان اعلام کرد با تاثیر سامانه فصلی، ناپایداری های جوی و دریایی در استان همچنان ادامه دارد و از ساعات ظهر امروز (26 تیرماه) با وزش باد نسبتاً شدید جنوب شرقی در مناطق دریایی به ویژه تنگه هرمز و دریای عمان، دریا تا ساعاتی از شب مواج خواهد بود.

توصیه می شود از ساعات ظهر تا شب شناور‌های سبک از تردد دریایی بویژه در محدوده تنگه هرمز و دریای عمان خودداری کنند، در ساعات بعدازظهر با رشد ابر‌های جوششی در ارتفاعات استان، رگبار و رعد و برق و تندباد لحظه‌ای به وقوع می‌پیوندد و در ساعاتی احتمال بارش نسبتاً سنگین همراه با تگرگ در ارتفاعات شمالی، غربی و شرقی وجود دارد.

به گزارش موج؛ از امشب تا صبح فردا در برخی نقاط مرکزی و مناطق دریایی استان نیز رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی می‌شود، با توجه سیلابی شدن رودخانه های فصلی از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری کنند.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، ناپایداری‌های سامانه فصلی فردا یکشنبه نیز در استان پیش بینی می‌شود و روز‌های دوشنبه و سه شنبه از تاثیرات بارشی این موج کاسته می‌شود همچنین روز دوشنبه نیز در مناطق دریایی استان وزش باد نسبتاً شدید جنوب غربی مورد انتظار است، از لحاظ دمایی از اواسط هفته جاری در بیشتر نقاط استان افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه