English

به گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان؛

کاهش دما در هرمزگان/ خودداری شناورهای سبک از تردد در دریای عمان و تنگه هرمز

طبق گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، افزایش باد‌ در دریای عمان و تنگه هرمز، باعث متلاطم شدن این مناطق می‌شود بنابراین لازم است شناور‌های سبک از تردد خودداری و تردد سایر شناور‌ها با احتیاط صورت پذیرد.

کاهش دما در هرمزگان/ خودداری شناورهای سبک از تردد در دریای عمان و تنگه هرمز

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، با تاثیر فعالیت سامانه فصلی در استان و افزایش باد‌های جنوب شرقی در دریای عمان و تنگه هرمز، دریا در این مناطق متلاطم می‌شود، لذا توصیه می شود شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تردد سایر شناور‌ها با احتیاط صورت پذیرد.

گفتنی است؛ در ساعات بعد از ظهر و امشب در ارتفاعات استان، به ویژه در نواحی شرقی و شمالی رشد ابر، وقوع رگبار باران و رعد و برق، تندباد لحظه‌ای و گرد و غبار محتمل است.

به گزارش موج؛ از روز دوشنبه نیز با تقویت سامانه فصلی، علاوه بر رگبار باران و رعد و برق، سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی هرمزگان توصیه کرد تمهیدات لازم صورت پذیرد، مردم از قرارگیری در مجاورت مسیل‌ها و رودخانه‌ها و همچنین از صعود به ارتفاعات و چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند.

طبق پیش بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، از امروز ضمن افزایش رطوبت نسبی هوا، کاهش دمای بیشینه بین ۱ تا ۳ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه