English

دستگیری جاعلان ۱۱۰ میلیاردی اسناد ملکی در قم

فرمانده انتظامی استان قم از انهدام باند 5 نفره جاعلان اسناد ملکی در قم خبر داد و گفت: این افراد پس از سند سازی جعلی زمین های بلاصاحب، سند تک برگی اخذ و قصد فروش به ارزش 110 میلیارد ریال داشته که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شدند.

دستگیری جاعلان 110 میلیاردی اسناد ملکی در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار سید محمود میرفیضی اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به سند سازی جعلی زمین های بلاصاحب و اخذ سند تک برگی و فروش آن به دیگران می کنند، بلافاصله موضوع با توجه به حساسیت آن در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه طی تحقیقات تخلفات در این زمینه محرز شد، بنابراین کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی استان ابتدا متهم اصلی و سپس 4 تن از همدستانش را دستگیر کردند که با اعتراف افراد به بزه انتسابی، اسناد جعلی قابل توجهی به ارزش 110 میلیارد ریال از منزل شان کشف شد.

سردار میرفیضی گفت: در ادامه تحقیقات مشخص شد اسناد جعلی توسط دفتر اسناد رسمی در یکی از استان های همجوار به ثبت رسیده و اسناد دیگری نیز متعلق به سایر استان ها در آن دفتر خانه جعل شده است، بنابراین به ثبت اسناد استان اعلام تا اقدام قانونی در این خصوص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه برای پیشگیری از تخلفات و جرایم، بر شناسایی املاکی که فاقد سند مالکیت بوده و تعیین تکلیف آن ها و نیز متصل شدن کلیه دفترخانه های اسناد رسمی در سراسر کشور به یکدیگر و به ادارات ثبت بصورت آنلاین، تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه