English

فرمانده انتظامی استان قم:

نقش خیرین امنیت ساز در جامعه سازنده و درخور تقدیر است

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه نقش خیرین امنیت‌ساز در جامعه سازنده است، گفت: نیروی انتظامی برای تحقق امنیت پایدار در جامعه، دست خیرین امنیت‌ساز را به گرمی می‌فشارد.

نقش خیرین امنیت ساز در جامعه سازنده و درخور تقدیر است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار سید محمود میرفیضی در نشست تعاملی با خیرین امنیت ساز استان ،با اشاره به اینکه نعمت امنیت فراگیر است و تأمین آن نیز وظیفه آحاد مختلف مردم است ،گفت: در سایه امنیت است که سایر اقدامات اجتماعی ، اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و مذهبی در جامعه شکل می‌گیرد.

وی در این نشست که با حضور خیرین بازنشستگان متعهد و دلسوز فرماندهی انتظامی استان و نیز خیرین سایر اقشار مختلف در سالن جلسات این فرماندهی برگزار شد، افزود: خیرین امنیت ساز با حمایت های معنوی و مالی خود، بستر بروز جرایم و آسیب های اجتماعی که تهدیدی جدی برای سلامت و پویائی جامعه است را از بین برده و احساس آرامش و توسعه امنیت اجتماعی را به ارمغان می آورند.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: امنیت زمانی ماندگار خواهد شد که  آحاد مردم با متولیان تامین و حفظ امنیت همراه باشند بنابراین اساس برنامه ریزی ها ، اقدامات و تلاش پلیس، مردم و نظرات آنان است.

وی گفت: به هر اندازه در حوزه امنیت با ثبات و قدرت بیشتری حرکت کنیم، تهدیدات بیشتری را خنثی خواهیم کرد ،اگر در جامعه ای امنیت و احساس آن تحقق پیدا کند ،آن جامعه می تواند می تواند به سهولت به اهداف خود دست یابد .

سردار میرفیضی یادآور شد: امروز نیروی انتظامی این افتخار را دارد تا در مقابل قانون‌گریزان و قانون‌شکنان که خلاف نظم عمومی حرکت می‌کنند، با قاطعیت بایستد و پناهگاه مردم آسیب‌دیده باشد و در این راه نیازمند همکاری مردم و خیرین امنیت ساز استان است و دستان پر مهر آنان را به گرمی می فشارد.

فرمانده انتظامی استان همچنین گزارشی از اقدامات انجام شده پیرامونارتقاء و بهبود اماکن انتظامی ، تعمیرات و احداث اماکن جدید ارائه و با اشاره با مفاخر انسانی و امکنه استان، حضور مردم در کنار پلیس را فرصتی مغتنم قلمداد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه