English

امر به معروف ونهی از منکر رسالت همگانی است

نماینده ولی فقیه در کردستان از اهداف شوم دشمنان انقلاب واسلام در ارتباط با منکرات پرده برداشت و گفت: امر به معروف ونهی از منکر رسالت همگانی است.

امر به معروف ونهی از منکر رسالت همگانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت‌الله سید محمد حسینی‌ شاهرودی ظهر امروز در دومین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، اظهار کرد: ارتباط با خداوند در روز عرفه می‌تواند بخش زیادی از مشکلات را حل کند.

وی افزود: مشکلاتی که امروز به شکل‌های مختلف ایجاد شده و در جامعه بشری شاهد آن هستیم به دست کسانی اتفاق می‌افتاد که دستورات خدا را نادیده و قانون الهی را زیرپا می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید دستور خدا و رسول خدا را اجابت کنید تا رشد پیدا کرده و به سعادت دنیا و آخرت دست پیدا کنید.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت توجه به صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی، اذعان کرد: باید از ظرفیت‌های مختلف برای مدیریت آب شرب بهره بگیریم و اجازه ندهیم آب شرب در زمینه فضای سبز و سایر مصارف استفاده شود.

حسینی‌شاهرودی تصریح کرد: صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی نیاز به برنامه‌ریزی و تدبیر درست هم از سوی مسئولان و هم از جانب مردم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه شیطان در طول تاریخ زندگی بشریت همواره دنبال ایجاد فساد و گسترش فقر بوده است، گفت: شیطان به اندازه تصور قوی نیست بلکه انسان‌هایی که تسلیم شیطان می‌شوند ضعیف هستند و از خداوند دور شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: کسانی که تحت سلطه شیطان قرار گرفته‌اند خودشان به شیطان اجازه داده‌اند و همین موضوع آنها را به سمت نابودی و فنا می‌کشاند.

وی اظهار کرد: خداوند شیاطین را به دو بخش شیطان انس و جن تقسیم می‌کند و در تقسیم‌بندی، شیاطین انس به مراتب خطرناک‌تر از شیاطین جن هستند.

حسینی‌شاهرودی افزود: شیاطین جن انسان را وسوسه می‌کنند ولی شیاطین انس برای انسان برنامه‌ریزی می‌کنند و به صورت سازمان یافته انسان‌ها را به دام می‌اندازند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام در طول تاریخ از زمان تولد پیامبر مکرم اسلام دنبال انحراف و شکست مسلمان‌ها بوده و قرآن هم خیلی به این مسئله پرداخته و انسان را نهی کرده که آنها را به عنوان ولی خود قرار ندهیم.

حسینی‌ شاهرودی خاطرنشان کرد: امریکا هم یک شیطان بزرگ است که دشمنی آنها در گذشته نامحسوس بود اما اکنون کاملا عیان است، دشمن با تمام زوایای زندگی از معنوی، اقتصادی و غیره ما کار دارند و هجمه‌های گسترده‌ای را علیه دین، رهبری و غیره اعمال می‌کنند.

وی اذعان کرد: امروز شیطان بزرگ خود را در برابر ملت ایران شکست خورده می‌داند و مهم‌ترین دلیل این شکست وجود رهبری است که با آن کلام محکم و تدبیر توانسته قدرتمندانه در برابر زیادخواهی ابرقدرت‌ها ایستادگی کرده و توطئه‌ها را به فرصتی برای کشور تبدیل کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: امروز دشمنان به صورت جدی مردم ایران را هدف قرار داده‌اند چون ملت ایران بنا به فرموده امام راحل، از مسلمانان صدر اسلام پای‌کارتر هستند و پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

وی یادآوری کرد: آلوده‌سازی جامعه از برنامه‌ها و استراتژی‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به جوامعی است که در مقابل خود می‌بینند.

حسینی‌ شاهرودی گفت: تکه‌تکه کردن، ضعیف‌کردن اراده در ایستادگی و مقاومت و کاهش جمعیت از برنامه‌هایی است که دشمنان علیه ما دنبال می‌کنند و برای آن به صورت جدی هزینه می‌کنند.

وی امر به معروف و نهی از منکر را رسالت همگانی دانست و گفت: از امکاناتی که در نظام در اختیار داریم باید به نحو احسن در مسیر امر به معروف و نهی از منکر بهره بگیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه