English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

مبارزه با کرونا با توکل برخدا و رعایت اصول بهداشتی قابل انجام است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ویروس کرونا هم شکست پذیر است منتها بایستی با توکل برخدا ورعایت اصول بهداشتی با آن مبارزه کرد.

مبارزه با کرونا با توکل برخدا و رعایت اصول بهداشتی قابل انجام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت‌الله سید محمد حسینی‌ شاهرودی پیش از ظهر امروز در دیدار با شورای مدیران کمیته امداد استان کردستان به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد در سنندج اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاد بسیار بابرکت است و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌‌ها آن این است که موسس آن انسان بسیار والایی است.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: کمیته امداد از کسانی که نیازمند هستند دستگیری می‌کند موضوعی که خداوند متعال همواره ما را به این مهم تاکید فرموده است.

آیت‌الله حسینی‌ شاهرودی با بیان اینکه اساس همه هستی بر عدالت است، گفت: اگر عدالت نباشد نظام هستی به هم می‌ریزد و در نظام تشریح هم عدالت یکی از مباحث اصلی است.

وی اضافه کرد: اگر مشکلی در جامعه وجود داشته باشد یعنی عدالت به صورت کامل اجرا نشده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: هرچیزی در جای خود و به اندازه خود باشد، یعنی عدالت حاکم شده است و دین خدا هم بر اساس همین عدالت است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه هرجا این مبنا انجام نمی‌شود، مشکل به وجود می‌آید، اذعان کرد: تحقق عدالت در جامعه به این دلیل که انسان‌های منفعت‌طلب هستندکار سخت است.

وی گفت: اصل منفعت‌طلبی خوب است؛ اما اینکه منفعت انسان در چه چیزی است و کدام مسیر را در این راستا انتخاب کند از اهمیت زیادی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در کردستان اذعان داشت: گاهی انسان‌ها منفعت خود را تنها در مباحث مادی می‌بینند و به همین دلیل مسیر را اشتباه می‌رود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان به هر میزان که عدالت در جامعه اجرا شود مشکلات به حداقل می‌رسد، گفت: هرچه فاصله‌های طبقاتی در جامعه بیشتر شود به این معناست که عدالت اجرا نشده است.

وی اذعان کرد: یکی از مشکلات ما در کشور این است که تفکر لیبرالیستی حاکم است به فرموده امام امت "اگر از دست سلطه غرب خلاص شویم از تربیت شدگان غرب خلاص نمی‌شویم".

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: نظام استکبار براساس عدالت نیست به همین دلیل است که 40 میلیون نفر در آمریکا کارتن خواب هستند این درحالی است که یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی گفت: خداوند همه چیز را به صورت دقیق دیده و به بشریت دستور داده است اینکه ثروتمندان از مال خود باید به نیازمندان بدهند تا فاصله طبقاتی حذف شود.

وی اذعان کرد: کمیته امداد یک واسطه خیر است که کمک‌ها را از اغنیا و خیرین می‌گیرد و به دست نیازمندان واقعی می‌رساند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه اجرای شایسته‌‌سالاری را نمود تحقق عدالت عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی قوانین مانع از اجرای عدالت می‌شود.

وی اضافه کرد: رعایت نکات بهداشتی در شرایط کنونی با توجه به شیوع ویروس کرونا باید از سوی همه افراد جامعه رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه کشور ما مشکلات و بحران‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، گفت: این مشکل را نیز با رعایت نکات بهداشتی و تلاش و جدیت پشت سر خواهیم گذاشت.

وی گفت: توکل بر خداوند ضمن رعایت اصول بهداشتی این مشکل را هم با کمترین هزینه رد می‌کنیم.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه در این قضیه هم قدرت ایران به نوعی به جهان نشان داده شد، اذعان کرد: زمانی قدرت موشکی ایران به جهان ثابت شد که پایگاه هوایی آمریکا را بدون هیچ خطا و با دقت بدون خسارت به نیروهای دیگر کشورها زدیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: موشک‌های نقطه زن سپاه ایران در داخل کشور به سوی عین‌الاسد در عراق پرتاب شده و بدون هیچ گونه خطایی به هدف اصابت کرد و با وجود اطلاع‌رسانی و تبلیغات قبلی مبنی بر انتقام سخت،  آمریکا توانایی مهار موشک های ایران را ندارد این اقدام قدرت نظامی ملت ایران را به جهان نشان داد.

وی اضافه کرد: قدرت علمی ایران نیز در شیوع این ویروس در جهان خود را نشان داد که در زمینه درمان مبتلیان به کرونا در بین کشورها پیشتاز هستیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: سازمان جهانی بهداشت به صراحت اعلام کرده که آنچه ایران در بحث مبتلیان به کرونا عنوان کرد کاملا شفاف و آمریکا در این زمینه پنهان‌‌کاری می‌کند.

وی گفت: ایرانی که پزشک عمومی خود را تا قبل از انقلاب از هند و غیره تامین می‌کرد الان در بحث مداوای بیماران مبتلا به ویروس کرونا دومین کشور در جهان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه