English

نماینده ولی فقیه کردستان در جمع اصحاب فرهنگ وهنر؛

زبان هنر ، زبان قوی و تاثیر گذاری است/سیاست اصلی آمریکا اتکا بر جنگ نرم است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت:‌ فرهنگ وهنر با زندگی مردم عجین شده است بنابراین میتوان گفت که زبان هنر زبان قوی وتاثیر گذاری است.

زبان هنر ، زبان قوی و تاثیر گذاری است/سیاست اصلی آمریکا اتکا بر جنگ نرم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز سه‌شنبه در دیدار اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان کردستان اظهار داشت: جنگ نرم، کودتا و استفاده از نفوذ و تطمیع برخی از سیاست‌های آمریکاست که بیشتر از جنگ سخت از آنها بهره می‌برد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: این کشور از هر فرصتی به نفع خود استفاده می‌کند که نمونه آن ابراز خوشحالی وزیر اقتصاد آمریکا از ابتلای مردم چین به ویروس کرونا است که با اینکه موجب مرگ تعدادی شده اما شیوع آن را به نفع اقتصاد آمریکا می‌داند.

آیت‌الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه سرنوشت کشورهایی که تسلیم زورگویی آمریکا شدند را ببینیم که چه بر سر آنها آمده است، اضافه کرد: استکبار تا وقتی این کشورها کاملا تابع و دنباله‌روی آنها نشوند، کوتاه نمی‌آیند.

وی با اشاره به اینکه معامله قرن که آمریکا ترتیب داده به شکل مرده‌ای متعفن به دنیا آمد بطوریکه حتی طرفدارانش هم به آن منتقد بودند، یادآور شد: این کار آمریکایی‌ها در عوض موجب اتحاد میان فلسطینیان و اتحاد بیشتر اعراب با یکدیگر شد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به فرضیه‌ای که توسط یکی از متفکران در مورد عمر کوتاه انقلاب‌ها مطرح شده بود، گفت: بسیاری از انقلاب‌ها یا شکست خورده‌ یا تغییر ماهیت داده‌اند اما انقلاب اسلامی بعد از گذشت 40 سال از پیروزی آن تثبیت و توانمند شده است.

آیت‌الله حسینی شاهرودی اظهار داشت: اصحاب فرهنگ و هنر از این ابزار مهم برای بیان افتخارات کشور و نتایج انقلاب بهره ببرند چونکه تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه