English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

تمدن نوین اسلامی با هنر مبلغین در دنیا فراگیر می شود

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به نقش مبلغین دینی در اشاعه تمدن نوین اسلامی در دنیا گفت: این هنر مبلغین است تا این تمدن را در دنیا فراگیر کنند.

تمدن نوین اسلامی با هنر مبلغین در دنیا فراگیر می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی بعداز ظهر امروز یکشنبه در همایش استانی گام دوم تبلیغ، تکریم و تجلیل از فعالان عرصه تبلیغ دین که به مناسبت روز یکم تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در مجتمع نور سنندج برگزار شد، اظهار داشت : این باید با هنرنمایی لازم در راستای فعالیت‌های دینی و فرهنگی تلاش کند و با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از برنامه‌های حضوری، از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغ و ترویج دین استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه افزود: سازمان تبلیغات اسلامی اکنون وارد چهل سالگی فعالیت خود و بلوغ فکری شده و امیدواریم با بکارگیری شیوه‌های متنوع در سطح شهر و روستا با توانمندی و نشاط عالی‌تر فعالیت کند.

وی  با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی باید سهم خود را در ایجاد تمدن نوین اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، اجرا کند، اعلام کرد: اساس تمدن فرهنگ است و باید تمدن نوین اسلامی در جهان شکوفا و حاکم شود و بی‌شک این کار مبلغین است که باید هنر خود را در این زمینه نشان دهند تا مردم دنیا زیبایی‌های اسلام را ببینند و بشنوند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: خداوند مومنان را به دو مولفه‌ی توبه کردن و جهاد و مجاهدت در راه خدا با جان و مال مورد خطاب قرار داده است تا بندگانش را همواره یاری کند.

آیت‌الله شاهرودی با اشاره به اینکه خداوند می‌خواهد بشر را رشد دهد و به مراحل عالی برساند، افزود: اسوه و الگوی همه مسلمانان برای دستیابی به رشد و تعالی، پیامبر اکرم(ص) است.

وی اضافه کرد: پیروی از دین؛ دنیا و عاقبت انسان را تضمین می‌کند و باید در خدمت دین بود تا نصرت الهی همواره پشتیبان بندگان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: همه عالم زیر حکومت و سلطه خداوند هستند و باید در مسیر قرب الی الله حرکت کنیم و جزو انصارالله باشیم و بدانیم که ارکان دینی هیچگاه تعطیل شدنی نیست و باید همواره مورد توجه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه