English

استاندار یزد؛

افزایش ظرفیت در ستاد اربعین استان یزد با افزایش زائران

استاندار یزد گفت: همزمان با افزایش زائران، ستاد اربعین استان یزد سطح خدمات و ظرفیت های خود را نیز افزایش داده است.

افزایش ظرفیت در ستاد اربعین استان یزد با افزایش زائران

محمد علی طالبی استاندار یزد با بیان اینکه استان یزد به لحاظ تعداد زائران اربعین یکی از بیشترین رشد ها را امسال در سطح کشور داشته است، ابراز کرد: امسال حدود ۶۵هزار نفر از این استان یزد زائر اربعین شدند که نسبت به سال قبل شاهد رشد ۱۰۰ درصدی در تعداد زائران بوده ایم.

وی با بیان اینکه همزمان با افزایش زائران، ستاد اربعین استان یزد سطح خدمات و ظرفیت های خود را نیز افزایش داده است، تاکید کرد: از آنجا که چذابه، مرز تعیین شده برای خروج زائران یزدی است، ستاد اربعین این استان تمهیدات ویژه ای را برای استقرار خدمات در این مرز فراهم دیده است.

استاندار یزد گفت: علاوه بر موکب های اربعین واقع در یزد و مرزهایی چون چذابه، ستاد اربعین استان، در عراق هم ۴۱ موکب دارد که در کربلا، نجف، کاظمین و مسیر پیاده روی اربعین، مستقر هستند و به زائران فعالیت می دهند.

طالبی با بیان اینکه حجم قابل توجهی از خدمات اسکان و پذیرایی به زائران اربعین توسط موکب های یزد صورت می پذیرد، افزود: برای استقبال از زائران افغانستانی و پاکستانی و تامین امکانات و تسهیلات رفاهی آنان نیزبرنامه ریزی خوبی صورت گرفته و موکب ها و محل های اسکان زائران در سطح شهر یزد در حال خدمت رسانی به این افراد هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه