English

استاندار یزد؛

اقدامات در زمینه اقتصاد مقاومتی باید به اطلاع مردم برسد

استاندار یزد بر اهمیت به روزرسانی برنامه‌ها، طرح‌ها و ارائه عملکرد ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی و ایجاد سامانه مناسب برای در جریان قرار دادن آحاد مردم و جوانان از برنامه‌ها تاکید کرد.

اقدامات در زمینه اقتصاد مقاومتی باید به اطلاع مردم برسد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد گفت: در هفتمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی یزد که با حضور فرمانداران و  برخی صاحبان صنایع استان تشکیل شد، افزود: بررسی دقیق طرح‌ها و اولویت‌بندی‌ها آنها در امر تولید و ایجاد اشتغال باید معیار عمل مسئولان استان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید طبق مقررات برای اجرای اقتصاد مقاومتی،  ماموریت‌های خود را دقیق، جدی و طبق برنامه تعریف و انجام دهند از مسئولان ستاد خواست تا در موعد مقرر نسبت به پاسخگویی و پیگیری طرح‌ها، برنامه‌ها و مصوبات اقدام کنند.

استاندار یزد تصریح کرد: پاسخگو نبودن برخی دستگاه‌ها و متولیان امر در قبال طرح‌های اقتصاد مقاومتی پذیرفته نیست و این حق مردم است شفاف و صادقانه در جریان امور که توسط نظام و دولت برای تحقق آنها تلاش می‌شود قرار گیرند.

طالبی به اهمیت به روزرسانی برنامه‌ها، طرح‌ها و ارائه عملکرد ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی و ایجاد سامانه مناسب برای در جریان قرار دادن آحاد مردم و جوانان از برنامه‌ها تاکید کرد.

استاندار یزد یکی از برنامه‌ها را، راه اندازی وبگاه  معرفی مشاغل، ظرفیت‌ها و نیازها برای پیوند صنعت با دانشگاه در استان خبر داد و بیان کرد: پیوند دقیق بین دانشگاه و محیط کار، نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال و تولید دارد و نظام و دولت از آن حمایت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه