English

استاندار یزد؛

ادارات یزد ملزم به مدیریت مصرف آب هستند

استاندار یزد گفت: بر الزام ادارات استان یزد برای مدیریت مصرف آب تاکید دارم.

ادارات یزد ملزم به مدیریت مصرف آب هستند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در دومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب یزد و کارگروه سازگاری با کم‌آبی استان یزد با تاکید بر الزام کاهش مصرف آب در ادارات استان، اظهار داشت:  بر الزام ادارات استان یزد برای مدیریت مصرف آب تاکید دارم، نه به جهت اینکه ادارات آب فراوانی مصرف می‌کنند بلکه از این جهت که اگر بخواهیم کاهش مصرف داشته باشیم و در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم در ابتدا باید از ادارات شروع کنیم.

وی با بیان این که در صورت عدم توجه مدیران به مدیریت مصرف آب در ادارات شاخص‌های ارزیابی آن اداره نگه داشته می‌‌شود، افزود: از شرکت آب منطقه‌ای می‌خواهیم لیست اداراتی که پرمصرف هستند را به شورای حفاظت از منابع آب استان یزد ارائه دهد تا در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

طالبی در ادامه با تاکید بر تشکیل مرتب شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه سازگاری با کم آبی در شهرستان‌ها، بیان کرد: فرمانداران شهرستان‌ها در مواردی که حوزه آب نیازمند پیگیری جدی است از ظرفیت‌های شهرستان نظیر شورای تامین استان یزد استفاده کنند.

وی با اشاره به این که استعلام دستگاه‌ها باید به سرعت انجام شود، تصریح کرد: استعلام دستگاه‌ها باید به سرعت پاسخ داده شود که اگر پاسخ داده نشود به معنای موافقت از سوی دستگاه‌ها تلقی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه