English

استاندار یزد؛

شهرستان های یزد ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری دارند

استاندار یزد گفت:شهرستان‌های استان یزد دارای ظرفیت‌های خوب و متفاوت سرمایه گذاری هستند.

شهرستان های یزد ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری دارند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد علی طالبی استاندار یزد در نشست نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اظهار داشت: البته در ارائه آمارها باید طرح‌های نیمه تمام از طرح‌های نیمه فعال و واحدهای تعطیل شده تفکیک شود .

وی افزود: طرح‌هایی نیمه تمام است که هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده و با طرح‌هایی که نیمه فعال و یا تعطیل شده تفاوت دارد.

رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد گفت: باید بررسی شود چرا طرح‌هایی که برای آن زمین واگذار شده است هنوز اجرا نشده و به نتیجه نرسید و زمین باید به کسانی که از فعالیت و اجرای آن اطمینان حاصل شده باشد، واگذار شود.

استاندار یزد با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه سرمایه گذاری، توجه به این بخش را از برنامه‌های استان برشمرد و گفت: باید تکلیف طرح‌های نیمه تمام مشخص و یا زمین و سایر زیرساخت‌های آن به سایر متقاضیان واگذار شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اعطای مشوق‌های سرمایه گذاری و اطلاع آن به متقاضیان، خواستار معرفی گسترده‌تر فرصت‌های سرمایه‌گذاری توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد و ارائه اطلاعات طرح‌های نیمه تمام صنعتی توسط شرکت شهرک های صنعتی یزد شد.

استاندار یزد، شهرستان‌های استان یزد را دارای ظرفیت‌های خوب و متفاوت سرمایه گذاری برشمرد و بر ارتباط بیشتر با مسئولان و فعالان بخش خصوصی در این مناطق تاکید کرد.

طالبی تأکید کرد: باید با افرادی که علاقه مند به سرمایه‌گذاری در این مناطق هستند ارتباط بیشتری برقرار کرد تا  نسبت به جذب سرمایه‌های آنها اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه