English

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان اعلام کرد:

برف روبی ۱۰۳۴ کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی کوهستانی استان گیلان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: 1034 کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی کوهستانی استان گیلان برف روبی شدند.

برف روبی 1034 کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی کوهستانی استان گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد رضا نازک کار گفت: در بارشهای صورت پذیرفته  270 نفر از نیروهای راهداری استان گیلان در سطح محورهای کوهستانی استان گیلان درگیر برف روبی محورها و خدمت رسانی به مردم بودند.

 این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان نمود: طی این مدت 290 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری استان بصورت آماده باش کامل بودنده که از این تعداد 115 دستگاه بطور مستقیم درگیر بازگشایی محورهای اصلی و فرعی کوهستانی و برفگیر استان بودند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان سپس افزود: طی مدت مذکور 263 تن شن و نمک در سطح محورهای کوهستانی که بارش برف داشتیم استفاده شده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: بارش برف سنگین در برخی محورهای کوهستانی مشکلاتی را برای تردد کنندگانی که بعلت نداشتن تجهیزات ایمنی نظیر زنجیر چرخ به این محورها عزیمت کرده بودند بوجود آورد که با حضور به موقع راهداران استان گیلان به 69 خودرو امداد رسانی صورت گرفت.

نازک کار از مردم خواست ضمن پرهیز از مسافرتهای غیر ضروری به مناطق کوهستانی و برفگیر، حتما پیش از برنامه ریزی برای سفر ضمن همراه داشتن ضمن همراه داشتن تجهیزات مناسب و رعایت احتیاط لازم در رانندگی، بویژه در محورهای برفگیر، از طریق تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راهها یا سامانه پیام کوتاه 1000141 از وضعیت راههای استان مطلع شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه