English

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان اعلام کرد:

استقرار ۴۲ اکیپ راهداری در ۲۵ راهدارخانه استان/ ۹۱ کیلومتر برف روبی توسط راهداران استان

در پی بارش برف روزهای گذشته که در تعدادی از محورهای کوهستانی استان به زمین نشست 91 کیلومتر برفروبی توسط راهداران استان صورت پذیرفت.

استقرار  42 اکیپ راهداری در 25 راهدارخانه استان/ 91 کیلومتر برف روبی توسط راهداران استان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد رضا نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان بیان کرد: بیشترین بارشهای برف در محورهای کوهستانی اسالم به خلخال (35 سانتیمتر) در حوزه شهرستان تالش و محورماسال- گیلوان در حوزه شهرستان ماسال ، به ارتفاع 30سانتیمتر محورپونل به خلخال (20 سانتیمتر)  در حوزه شهرستان رضوانشهرگزارش شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در خصوص بارشهای برف صورت پذیرفته در سایر محورهای کوهستانی استان افزود: طی روزهای گذشته بارشهای خفیف برف را در ارتفاعات کوهستانی شهرستانهای رودبار، املش، آستارا و نیز ماسوله شاهد بودیم.

وی در ادامه گفت:  در بارشهای صورت پذیرفته، راهداران گیلان به 65 دستگاه خودروی در محورهای کوهستانی استان، امداد رسانی کردند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان افزود: 42 اکیپ راهداری با 475 نفر نیروی راهدار و با استفاده از 288 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در25 راهدارخانه استان (16 راهدارخانه ثابت، ۹راهدار خانه سیار) مستقر و آماده خدمت رسانی می باشند.

نازک کار در ادامه از مردم خواست ضمن پرهیز از مسافرتهای غیر ضروری به مناطق کوهستانی و برفگیر، حتما پیش از برنامه ریزی برای سفر از طریق تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راهها یا سامانه پیام کوتاه 1000141 از وضعیت راههای استان مطلع شوند.

وی خاطر نشان کرد: همراه داشتن وسایلی چون زنجیر چرخ، سوخت کافی، آذوقه و لباس گرم از ملزومات اصلی سفر به مناطق کوهستانی و برفگیر استان بوده که از عموم مردم می خواهیم این موارد را حتما مد نظر قرار دهند.​

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه