English

سرمربی تیم ملی کوراش خبرداد؛

برنامه‌ریزی ۱۱ مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کوراش تا بازی‌های آسیایی اندونزی

سرمربی مشهدی تیم ملی کوراش مردان کشور از برنامه‌ریزی 11 مرحله اردوی آمادگی در حدود 7 ماهی فرصت باقی‌مانده تا بازی‌های آسیایی اندونزی خبر داد.

برنامه‌ریزی 11 مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کوراش تا بازی‌های آسیایی اندونزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج از مشهد، خسرو دلیر با اشاره به برگزاری اولین دوره اردوی آمادگی تیم ملی کوراش مردان کشور در بجنورد، عنوان کرد: در این اردوی یک‌هفته‌ای، 12 کوراش کار ملی‌پوش از استان خراسان رضوی و شمالی حضور دارند و خود را برای راه‌یابی به ترکیب نهایی تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی آماده می‌کنند.

وی بیان کرد: تیم ملی کشور در 4 وزن آقایان و 3 وزن بانوان در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد که تلاش داریم برای شناسایی کوراش کاران برتر و ارزیابی ملی پوشان اولین مرحله انتخابی تیم ملی را در بهمن‌ماه به میزبانی یزد برگزار نماییم.

برترین مربی کوراش سال 2017 آسیا ادامه داد: تا بازی‌های آسیایی اندونزی یک دوره مسابقات بین‌المللی برون‌مرزی در هند را در اول فروردین‌ماه پیش روداریم که می‌تواند در کسب تجربه و آمادگی کوراش کاران برای رقابت‌های مهم جاکارتا مؤثر باشد.

وی افزود: بر همین اساس برنامه‌ریزی خوبی با پیش‌بینی 11 مرحله اردوی آمادگی برای تیم ملی کوراش در 7 ماه آینده تا زمان برگزاری بازی‌های آسیایی انجام داده‌ایم و امیدواریم بتوانیم تیم قدرتمندی را راهی این رقابت‌ها کنیم.

دلیر خاطرنشان کرد: کوراش کاران ازبک، قزاق، ترکمن و مغول جز حریفان اصلی ما در رقابت‌های آسیایی هستند و قطعاً با توجه به اهمیت این بازی‌ها تیم مای کره و ژاپن نیز باقدرت بالایی ظاهر خواهند شد.

وی عنوان کرد: کار دشواری تا آماده‌سازی برای حضور دربازی‌های جاکارتا داریم اما باهمت ورزشکاران بااستعداد و توانمندی که داریم، برای دفاع از اعتبار کوراش کشور در سطح آسیا تلاش خواهیم.

گفتنی است، اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کوراش کشور تار روز جمعه 22 دی‌ماه در مجموعه ورزشی شهید علی دخت بجنورد زیر نظر خسرو دلیر سرمربی تیم ملی و علی معلومات، رضا مهنان و حسین‌علی اکبری مربیان این تیم ادامه دارد.

شایان‌ذکر است، قنبر علی قنبری، امید تیزتک، مرتضی اسکندری، مجتبی زمانی، کامران رستمی و جعفر پهلوانی از خراسان رضوی، بهزاد وحدانی، مصطفی دلیریان، الیاس علی‌اکبری، حامد رشیدی، سعید قاسمی و علی‌محمد نیا از خراسان شمالی در اردوی تیم ملی کوراش کشور حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه