English

پایان کار تیم جودوی خراسان رضوی در رقابت های قهرمانی کشور تنها با دو مدال نقره

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از پایان کار تیم مردان استان با کسب ۲مدال نقره رقابت های قهرمانی کشور درمازندران خبر داد.

پایان کار تیم جودوی خراسان رضوی در رقابت های قهرمانی کشور تنها با دو مدال نقره

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین محمودی گفت: رقابتهای جودو قهرمانی مردان کشور در بخش انفرادی و تیم از روز 29 آذرماه آغاز و تا عصر دیروز یک دی ماه در بهشهر مازندران ادامه یافت.

وی با بیان اینکه این رقابتها محک خوبی برای جوانان و امیدهای استان بود، افزود: تیم جوان خراسان رضوی با 9 جودوکار در اوزان مختلف این رقابتها شرکت کرد که در روز نخست علی قلی پور جودوکار ملی پوش جوانان استان مدال نقره وزن ۶۰ کیلوگرم بزرگسالان کشور را بدست آورد، امیدتزتک دیگر نماینده استان نیز در روز دوم به مدال نقره وزن ۸۱ کیلوگرم رسید.

 رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی، عملکرد جودوکاران استان را مطلوب عنوان وخاطر نشان کرد: حیدر زحمتکش  و جلال محجوب دیگر جودوکاران اهل خراسان رضوی نیز که برای تیم های تهران  و سیستان و بلوچستان مسابقه می دادند، توانستند مدال نقره اوزان ۷۳، 90 کیلوگرم کشور را برای این استانها کسب کنند.

وی با اشاره به حضور 17 تیم اصفهان، اردبیل، خوزستان، خراسان رضوی ، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، مازندران، قزوین، بهشهر، تهران، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، فارس، مرکزی، البرز، کردستان در بخش تیمی این رقابتها، ادامه داد: تیم خراسان رضوی که برای کسب عنوان سومی رقابتهای قهرمانی بزگسالان کشوربه جدول شانس مجدد راه یافته بود با شکست 3بر2  مقابل تیم سیستان و بلوچستان ازکسب این مقام بازماند.

محمودی راهبرد اصلی هیات را جوانگرایی، پشتوانه سازی و اعتبار بخشیدن به مسابقات انتخابی و منتخبین حاضر در اردوی آمادگی تیم استان عنوان کرد و گفت: با توجه به برخی شروط افرادمدعی قهرمانی وعدم پذیرش همراهی تیم استان توسط آنان که به نوعی عدم مسئولیت قهرمانان نام آورخراسانی در تلاش برای افتخار آفرینی برای استان را نشان میدهد، نتوانستیم برروی سکو کشور حاضر شویم.

وی خاطرنشان کرد: تیم  تهران که از یاسین تقوی و حیدرزحمتکش دو جودوکارمشهدی بهره می برد، توانست به مقام قهرمانی کشور دست یابد، تیم خراسان شمالی در این رقابتها نایب قهرمان شد، تیم سیستان بلوچستان نیز با بهره گیری جودوکاران خراسان رضوی و دیگر استانها به همراه اصفهان مشترکا سوم شدند.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش  خراسان رضوی اضافه کرد: مجتبی توکلی مسوول کمیته داوران هیات  و داور ممتاز جودو استان نیز در این رقابتها قضاوت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه