English

رییس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان:

تیم جودو بانوان خراسان رضوی نائب قهرمان کشور شد

رییس هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی از کسب عنوان نائب قهرمانی تیم جودو بانوان خراسان رضوی در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان کشور خبر داد.

تیم جودو بانوان خراسان رضوی نائب قهرمان کشور شد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد،سین محمودی گفت: رقابتهای تیمی قهرمانی جودو بانوان بزرگسال کشور  با شرکت ۱۲ تیم، عصر امروز ۲۷ آذر ماه در بهشهر مازندران پایان یافت.

وی با اشاره به حضور تیم بانوان استان با ترکیب جودوکاران رده سنی جوانان خود در این رقابتها، افزود: تیم خراسان رضوی در یک مبارزه نزدیک در فینال این مسابقات با نتیجه ۳ بر۲ مقابل لرستان شکست خورد و به مقام نائب قهرمانی کشور دست یافت.

وی بیان کرد: نمایندگان استان در دیدار نخست با پیروزی مقتدرانه ۵ بر صفر مقابل کرمان به دیدار نیمه نهایی رسید و پس از آن با برتری ۳بر ۲ مقابل همدان به دیدار فینال راه یافت.

محمودی با اشاره به عملکرد فنی مطلوب محیا اکبری و محدثه حسینی به عنوان پدیده های تیم استان در این رقابتها، ادامه داد: کسب عنوان دومی تیم استان در رقابتهای قهرمانی کشور و نتیجه نزدیک در فینال مقابل تیم قدرتمند لرستان، آینده ای درخشانی را برای بانوان جودوکار خراسان رضوی نمایان میکند.

وی با تبریک این موفقیت به مربیان و دست اندرکاران بخش بانوان هیات استان عنوان کرد: قطعا با تلاش و پشتکار نیروهای مستعد و تمامی اهالی جودو بانوان می توان به موفقیتهای درخشانتر جودوکاران خراسان رضوی در میادین مختلف امیدوار بود.

گفتنی است، هدایت تیم استان در این رقابتها را محبوبه پراکنده به عنوان مربی و عشرت خباز به عنوان سرپرست برعهده داشتند، آذر دلقندی به عنوان عضو کمیسیون داوری و فاطمه بزوشکی و سکینه قزی نیز به عنوان نمایندگان داوری جودو بانوان در این رقابتها قضاوت داشتند.

شایان ذکر است، بانوان جودکار استان در  روز نخست این رقابتها نیز موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز در بخش انفرادی شده بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه