English

وزیر کشور:

با کینه نمی‌توان به مردم خدمت کرد / موظف هستیم به ۱۶ میلیونی که به دولت رأی نداده‌اند، خدمت کنیم

وزیر کشور گفت: با کینه نمی‌توان مدیریت و به مردم خدمت کرد، موظف هستیم به همه از جمله 16 میلیونی که به دولت رأی نداده‌اند، خدمت کنیم.

با کینه نمی‌توان به مردم خدمت کرد / موظف هستیم به 16 میلیونی که به دولت رأی نداده‌اند، خدمت کنیم

به گزارش خبرگزاری موج از یاسوج، رحمانی فضلی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: استانداران باید سیاست‌های دولت را قبول داشته باشند و آنهاد را به مرحله اجرا درآورد.

وزیر کشور در ادامه گفت: استاندار باید قدرت هماهنگی بین گروه‌های سیاسی، اجتماعی، روحانیون و علما، و به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد که طوایف و ایل‌های بزرگی هم که دارد باید قدرت هماهنگی بین آنها را داشته باشد.

وی با بیان اینکه با کینه نمی‌توان مدیریت و خدمت به مردم خدمت کرد، اظهار داشت: استاندار باید با سعه صدر و سینه فراخ داشته باشد. نقش استاندار در ایجاد روحیه همدلی، همکاری و وحدت بسیار مهم است چرا که او شخص اول اجرایی استان به شمار می‌رود.

رحمانی فضلی گفت: حدود 24 میلیون در انتخابات ریاست جمهوری به این دولت رأی دادند و 16 میلیون هم به این دولت رأی ندادند که ما موظف هستیم به همه آنها خدمت کنیم.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود به آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: استاندار باید از تمام ظرفیت‌ها، گروه‌ها و مردم و بزرگان برای مقابله با این آسیب‌های اجتماعی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، بهره ببرد.

به گزارش موج، در این آئین طی حکمی علی محمد احمدی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات سید موسی خادمی تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه