English

با حضور وزیر کشور؛

تکریم و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه برگزار می‌شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود.

تکریم و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه برگزار می‌شود

سید محمد تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج در یاسوج، اظهار کرد: روز شنبه با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

تقوی تصریح کرد: رحمانی فضلی وزیر کشور صبح روز شنبه با استقبال مسوولان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه یاسوج می‌شود و بعد از آن در مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید استان شرکت خواهد کرد.

وی افزود: این مراسم روز شنبه 25 شهریورماه 95 با حضور وزیر کشور و مسوولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد در سالن کنعانی دانشگاه علوم پزشکی استان جنب بیمارستان امام سجاد(ع) برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در این مراسم مدیران عضو شورای اداری و شورای تأمین استان کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران و بخشداران، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

به گزارش موج، با تصویب هیات وزیران و طی حکمی از سوی رحمانی فضلی وزیر کشور علی محمد احمدی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب و همچنین با حکم وزیر کشور سید موسی خادمی استاندار پیشین استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استاندار استان لرستان معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر