English

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

تاکید مدیرکل بنیاد شهید اردبیل بر لزوم ماندگاری ارزش های دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل بر لزوم ماندگاری ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد.

تاکید مدیرکل بنیاد شهید اردبیل بر لزوم ماندگاری ارزش های دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، یاسر شاهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت حماسه رزمندگان اسلام ، جانبازان ، آزادگان و یاد و خاطره شهدای والامقام دوران پر افتخار دفاع مقدس گفت :دین مقدس اسلام راز بقا و کمال انسان را در گرو مجاهدت فی سبیل الله و کمال انسان را در شهادت قرار داده و شهادت در طول تاریخ جاری است .

+شاهی افزود : شهدای هشت سال دفاع مقدس با تأسی از فرهنگ عاشورا گوش به فرمان حضرت امام راحل پای در میدان مبارزه با متجاوزین بعثی و حامیان مستکبر آنها گذاشتند . آنان در بهترین سن و سال زندگی به دور از هرگونه چشم داشتی به تقدیر و تشکر، با نثار جان خویش در دفاع از انقلاب اسلامی و وطن خود شهد شیرین شهادت را به کام خود کشیدند تا با عزت و آزادگی در پیشگاه خداوند متعال حاضر شوند .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با تاکید بر لزوم ماندگاری ارزش های دفاع مقدس بیان داشت : فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس باید در تعلیم و تربیت فرزندانمان و برنامه ریزی های فرهنگی لحاظ و با آفت ها و ضد ارزش های فرهنگ دفاع مقدس که همانا رفاه طلبی و راحت طلبی و دنیا خواهی است بدور باشیم .

وی خاطر نشان کرد : تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی آکنده از ایثارگری و فداکاری های بزرگ مردان و زنانی است  که با کردار و رفتار خود درس شهامت و شجاعت و دفاع از دین را ارائه داده اند و خون پاک شان گواه این مدعا است . دین باوری، استکبار ستیزی، ، زندگی هدفمند و عشق به میهن اسلامی و تلاش در راه سازندگی آن سرمایه های گران بهای جوانان عزیز ماست .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه