English

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خبر داد:

ثبت بیش از یک میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز در راه‌های استان اردبیل

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از ثبت بیش از یک میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

ثبت بیش از یک میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز در راه‌های استان اردبیل
به گزارش خبرگزاری موج

، منصور نجفقلی‌زاده در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل - آستارا با بیان اینکه این میزان ۱۰ درصد از کل تردد در راه‌های استان را شامل می‌شود، افزود: سرعت متوسط در راه‌های استان ۷۳ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین به علائم راهور در جاده توجه کنند.

وی محورهای مشگین‌شهر - کنگرلو ، بران - قره‌آغاج و هیر - سه‌راهی فاراب را جزو محورهای پرتردد تخلف سرعت غیرمجاز استان برشمرد و اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۲۹ هزار و ۹۵۳ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور مشگین‌شهر - کنگرلو ، ۴۳ هزار و۸۷۳ تردد در محور بران - قره‌آغاج و ۶۷ هزار و ۱۱۹ تردد تخلف در محور هیر - سه‌راهی فاراب ثبت شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل همچنین از ثبت ۹۴ هزار و ۸۶۵ سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۲۱ هزار و ۶۱۵ تردد در محور آستارا - اردبیل ، ۱۰ هزار و ۸۸۲ تردد در محور اردبیل - سرچم و هفت هزار و ۲۰۶ مورد سبقت غیرمجاز در محور اردبیل - آبی‌بیگلو به ثبت رسیده است.

نجفقلی‌زاده افزود: در این مدت ۲ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۲۲۲ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شد که از این میزان ۱۵۷ هزار و ۳۷۸ مورد در محور اردبیل - آستارا ، ۱۵ هزار و ۴۹۷ مورد در محور آستارا - اردبیل و ۷۷ هزار و ۷۱۲ مورد تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور گرمی - اردبیل ثبت شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۷۴ دستگاه ترددشمار برخط ، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان اردبیل ، از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه