English

سردار غلام ‌عسگر کریمیان در اردبیل:

امنیت کنونی کشورمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: هم‌اکنون امنیت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

 امنیت کنونی کشورمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سردار غلام ‌عسگر کریمیان معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با دلاورمردی‌ها، جانفشانی‌ها و با سپر جان خود در برابر دشمنان ایران اسلامی این امنیت را به ارمغان آوردند و ما هم‌اکنون امنیت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دشمنان در عرصه‌های مختلفی انقلاب اسلامی را تهدید می‌کنند افزود: در حال حاضر دشمنان از راه‌های مختلفی و در عرصه‌هایی همچون عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی برای ضربه زدن انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند که باید همواره ما با آگاهی و بصیرت در مقابل این تهدیدات و اقدامات خصمانه دشمنان ایران اسلامی ایستادگی کرده و راه شهدا را ادامه دهیم.

کریمیان تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی از راه عملیات روانی برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می‌کند اما فرهنگ عاشورایی و حسینی و فرهنگ شهادت رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس می‌تواند با گفتمان سازی قدرتی بسیار بزرگ برای شکست دشمن به وجود بیاورند.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه جبهه نبرد با دشمنان ایران اسلامی تمام نشده است بیان کرد: امروز نیز نبرد با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون دفاع مقدس در میدان‌های نبرد اقتصادی و به ویژه فرهنگی در حال جریان است که باید همواره هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه ما در زمان‌های مختلف تکالیف مختلفی بر عهده داریم اظهار کرد: رزمندگان و ایثارگران ما در زمان‌های مختلف تکالیف مختلفی بر عهده داریم و باتوجه به اینکه جوانان و نوجوانان ما امروز تشنه فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت هستند باید برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نوجوانان تلاش کنیم.

کریمیان هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تبیین ناگفته‌های دوران دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان دانست و افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی بسیار ارزشمند برای تبیین ناگفته‌های دوران هشت دفاع مقدس به قشر جوانان و نوجوانان کشور است که ما از این راه می‌توانیم فرهنگ ایثار و شهادت را به جوانان و نوجوانان کشورمان انتقال دهیم.

وی در خصوص اقدامات خصمانه دشمنان ایران اسلامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز اولویت دشمن، ایجاد نبرد امنیتی و نبرد نرم است که با هدف جنگ اقتصادی گسترده راه اندازی شده و پیامدهای آن معیشت مردم را نشانه گرفته است و امروز دشمن، به دنبال ایجاد شکاف ملی و دو قطبی کردن کشور و ایجاد بحران مدیریت است و با این اهداف روانی می‌خواهد در جامعه ما ناامیدی ایجاد کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه