English

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد:

دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی در ایران است/مسئولان باید تمام‌وقت خود را برای حل مشکلات مردم بگذارند

فرمانده سپاه قدس گیلان در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه شهر رشت با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی در ایران است گفت: اگر ایران در حوزه سایبری و جنگ روانی قدرتمند عمل نکند، ممکن است فریب دشمن در فضای سایبری را بخورد.

دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی در ایران است/مسئولان باید تمام‌وقت خود را برای حل مشکلات مردم بگذارند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور  با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با ماه محرم اظهار کرد: . با اشاره به مفهوم دفاع مقدس از دیدگاه امام خمینی (ره) افزود: ملت ایران جانانه با تمام وجود از این انقلاب دفاع کردند.

عبدالله پور با بیان اینکه اگر دنیا واقعیت دفاع مقدس را به گوش مردم خود برسانند مردم آن‌ها از حکومتشان بیزار می‌شوند گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی، بسیاری از کشورهای دنیا سلاح شیمیایی را به عراق دادند تا بر سر مردم ایران بریزند.

وی با بیان اینکه کشورهای مدعی حقوق بشر اقدام به ساخت انواع سلاح‌های شیمیایی کردند و آن را علیه مردم ایران آزمایش کردند گفت: ایران باوجود کمبود امکانات اما باهمت و ایثار مردم ایران در این جنگ پیروز شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به تمایل ابرقدرت‌های جهان به جنگ با ایران گفت: ایران آن‌قدر قدرتمند است که هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را ندارد، به همین دلیل است که هنوز کشوری جرئت مقابله و حمله به ایران را پیدا نکرده است.

عبدالله پور با اشاره به قدرت دریایی ایران در خلیج‌فارس افزود: دشمنی که نتوانسته در حوزه دفاعی کاری علیه ایران انجام دهد تمامی تلاش خود را برای ایجاد نفاق و جدایی بین مردم و رهبری نظام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ارتش آمریکا، ارتشی دریا محور است تصریح کرد: قدرت نظامی ایران بر مبنای زمینی است اما آمریکایی که سال‌ها تلاش کرده تا بر مبنای دریایی نیروهای خود را تجهیز کند، امروز با تمام‌قدرت در حوزه سایبر و جنگ روانی قد علم کرده تا به اهداف خود برسند.

دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی در ایران است

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی در ایران است گفت: اگر ایران در حوزه سایبری و جنگ روانی قدرتمند عمل نکند، ممکن است فریب دشمن در فضای سایبری را بخورد.

عبدالله پور با تأکید بر حل مشکلات کامیون دارها افزود: این کامیون دارها همان‌هایی هستند که در زمان جنگ برای خدمت‌رسانی در دوران دفاع مقدس صف می‌کشیدند و دشمن در تلاش بود آن‌ها را در مقابل نظام قرار دهد.

مسئولان باید تمام‌وقت خود را برای حل مشکلات مردم بگذارند

وی با بیان اینکه مسئولان باید تمام‌وقت خود را برای حل مشکلات مردم بگذارند گفت: دشمن تمام‌قد در تلاش است تا بافاصله انداختن بین مردم و نظام به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه حرف‌های پوچ رئیس‌جمهور آمریکا نشان از درستی مسیر انقلاب اسلامی دارد بیان کرد: جوانان باید در عرصه رسانه و فضای مجازی هوشیار باشند چراکه دشمن به دنبال ایجاد فضایی است تا مشکلات را بزرگ‌تر و رعب‌انگیزتر نشان دهد.

عبدالله پور با اشاره به‌پیش بینی جنگ اقتصادی در ایران افزود: دشمن با ایجاد شبهات در فضای سایبری مشکلات را بزرگ‌تر نشان می‌دهد، اگر ایران صد در صد نیز در محاصره اقتصادی قرار بگیرد باز مشکل مواد غذایی در ایران نخواهیم داشت.

ملت ایران همواره بصیر و هوشیار است

وی با اذعان به اینکه ملت ایران همواره بصیر و هوشیار است گفت: این ملت هماره توطئه‌های دشمنان را با بیداری و آگاهی خنثی کرده است اما اگر به فرمایشات رهبر انقلاب گوش فرا ندهیم، جاهلان اظهارنظر می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه