English

شهردار یاسوج:

پلاک افتخار در سر درب منازل شهدای یاسوج رونمایی می‌شود

شهردار یاسوج گفت: همزمان با روز بزرگداشت شهدا برای نخستین بار از پلاک افتخار بر سردرب منازل شهدای یاسوج طی آئینی با حضور مسوولان کشوری و استانی رونمایی می شود.

پلاک افتخار در سر درب منازل شهدای یاسوج رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد علی جاوید صبح امروز در جمع مدیران حوزه شهری یاسوج اظهار داشت: درگام نخست این پلاک برسردرب منازل دو خانواده سه شهید دوران دفاع مقدس به نام‌های شهیدان عدالت منش و خرسندیان نصب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی معاونت فرهنگی بنیاد شهید کهگیلویه وبویراحمد، خانواده‌های دوشهید و یک شهید در گام‌های بعدی قرار دارند ابراز کرد: برای نصب پلاک افتخار،کارشناسایی 130 خانواده شهدای ساکن در مناطق شهری یاسوج با همکاری بنیاد شهید استان به اتمام رسیده است.

شهردار یاسوج عنوان کرد: پلاک افتخار "برگرفته از شکل پلاک شهدای گرانقدر" در قالب تابلوی فلزی طراحی شده که بر روی آن اطلاعاتی از مشخصات شهید، تاریخ، محل شهادت و قسمتی از وصیت نامه شهید درج شده است.

جاوید با تاکید بر اینکه نصب پلاک افتخار بر سر در منازل شهدا در راستای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان است، افزود: شهدای دفاع مقدس پیروی از خط ولایت در وصیت نامه‌هایشان گوشزد کردند و امروز به برکت ایثار، فداکاری، شجاعت و شهادت طلبی شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی دفاع مقدس خدای متعال را شکرگذار هستیم.

وی تاکید کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا، عزت و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است.

جاوید با بیان اینکه 22 اسفندماه روز تکریم مادران شهید و خانواده شهدا نامگذاری شده است تصریح کرد: شهدا با نثار جان خود اهداف والایی داشتند که اعتلای ارزش‌های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گرانبه‌های انقلاب از مهم ترین آرمان‌های شهدا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه