English

استاندار اصفهان در بازدید از موزه دفاع مقدس:

موزه دفاع مقدس ارزش های دوران دفاع مقدس را به نسل جدید پیوند می دهد

استاندار اصفهان گفت: موزه دفاع مقدس جایگاه و ارزش های دوران دفاع مقدس را به نسل جدید پیوند می دهد.

موزه دفاع مقدس ارزش های دوران دفاع مقدس را به نسل جدید پیوند می دهد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی در بازدید از موزه دفاع مقدس اصفهان اظهار داشت: حماسه  بزرگ دفاع مقدس باید در اذهان ملت پایدار بماند و این موزه جایگاه و ارزش های دوران دفاع مقدس را به نسل جدید پیوند می دهد.

وی ادامه داد: به نمایش گذاشتن آثار و ارزشهای دفاع مقدس برای مردم از ویژگی های این موزه است و یکی از مهم ترین دستاوردهای آن این است که نسل های جدید را با نسل قدیم که این حماسه را خلق کردند، پیوند می زند.

مدیر ارشد استان با بیان اینکه هر اقدامی علاوه بر دارا بودن اهداف اصلی چندین هدف فرعی هم دارد ، اظهارداشت: از اهداف فرعی این طرح می تواند تاثیرگذاری بر جذب گردشگر باشد.

رضایی با بیان اینکه این موزه مساله، جایگاه و ارزش های دفاع مقدس را به نسل جدید پیوند می دهد، تاکید کرد: این حماسه ها باید در اذهان ملت پایدار بماند.

موزه دفاع مقدس اصفهان

وی ایجاد موزه دفاع مقدس اصفهان را کاری بسیار عظیم و در خور توجه خواند و افزود: این موزه با طرح و ایده جدید ساخته شده است و در بین موزه های دفاع مقدس سطح کشور نمونه و کم نظیر است.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه مهم ترین قسمت موزه دفاع مقدس یادمان شهدای گمنام در ضلع شرقی این موزه است، خاطر نشان کرد: در ساخت این موزه از تجهیزات امروزی استفاده شده است تا ارزشها به مخاطب شناسانده شوند و فضایی فراهم شود تا بیننده آشنایی لازم را با مساله دفاع مقدس پیدا کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه