English

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

هنر قضایی در صدور آرای عادلانه مکمل دانش قضایی است

رئیس کل دادگستری استان اردبیل داشتن سعه صدر را از مهمترین ویژگی‌های موردنیاز قضات برشمرد و گفت: هنر قضایی در صدور آرای عادلانه مکمل دانش قضایی است.

هنر قضایی در صدور آرای عادلانه مکمل دانش قضایی است
به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو در نشست هم اندیشی اعضای شورای معاونین رئیس کل دادگستری استان با قضات محاکم تجدید نظر و کیفری یک استان اردبیل با اشاره به سیاست‌ها و رویکردهای دستگاه قضایی گفت: برخورد مناسب با مراجعین و داشتن سعه صدر در استماع مسائل و مشکلات مردم از مهمترین ویژگی‌های قضات است.

وی در ادامه با بیان اینکه تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌ها از موارد مورد اهتمام دستگاه قضایی است،گفت: قضات استان تمام توان خویش را به کار می‌گیرند تا با بهره‌مندی از هنر قضایی همراه با دانش قضایی، عادلانه‌ترین احکام را در سریعترین زمان ممکن صادر کنند.

رئیس کل دادگستری استان برگزاری نشست‌های فصلی را ظرفیت بسیار خوبی برای ایجاد هماهنگی، تعامل و هم افزایی مابین قضات دانست که می‌تواند با بهره مندی از نظریه‌های مشورتی قضات در رفع مشکلات و نیز صدور آرای متقن بسیار موثر باشد.

بر اساس این گزارش قانونمداری ، اهتمام به ایجاد صلح و سازش و برخورد جدی با هر گونه مظاهر فساد در حوزه‌های مختلف از دیگر توصیه های مقام عالی قضایی استان در این نشست بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه