English

حجت‌الاسلام شهیدی:

ادعایی نداریم که بنیاد شهید هیچ ایرادی ندارد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما ادعا نداریم که بنیاد شهید هیچ ایرادی ندارد اما شما را محرم خود می‌دانیم و مشکلات را بیان می‌کنیم. در حال حاضر سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جزو جامعه هدف ما هستند که ما باید به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

ادعایی نداریم که بنیاد شهید هیچ ایرادی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، نشست هم‌اندیشی حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی ، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی با اشاره به مشکل ریوی پیش آمده برای خود و همچنین عمل جراحی گفت: پزشکان حالم را خوب توصیف کرده‌اند و از احوال‌پرسی همه خبرنگاران سپاسگزارم. زحمات همه خبرنگاران قابل تقدیر است زیرا آنها هستند که می‌توانند افکار جامعه را اداره کنند یا آن را تغییر دهند. ما و خبرنگاران هر دو یک هدف داریم و آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

شهیدی همچنین گفت: ما ادعا نداریم که بنیاد شهید هیچ ایرادی ندارد اما شما را محرم خود می‌دانیم و مشکلات را بیان می‌کنیم. در حال حاضر سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جزو جامعه هدف ما هستند که ما باید به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کنیم. در این میان از دیدارهای رو در رو هم غافل نشده‌ایم و سالانه بیش از ۴۲۰ هزار دیدار در کل کشور با خانواده‌های شهدا انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اعمال تحریم های مختلف توسط آمریکا علیه ایران گفت: طی ۴۰ سال گذشته آمریکا و همپیمانانش تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مانع پیشرفت ملت ایران در زمینه‌های مختلف شوند، اما ما با بهره‌گیری از فرهنگ ایثار و شهادت توانسته‌ایم مشکلات را پشت سر گذاشته و به پیشرفت‌های زیادی برسیم. اگر آمریکا امروزه مقام معظم رهبری و همچنین وزیر خارجه ما را تحریم می‌کند به دلیل جنونی است که به دلیل شکست‌هایش در برابر ایران خورده است. آنها از اعمال تحریم‌های مختلف به جایی نرسیدند که این کارها را انجام می‌دهند. آنها اگر رهبر معظم انقلاب را تحریم می‌کنند به این دلیل است که مردم ایران یکپارچه پیرو ایشان هستند و در طول سالیان گذشته همواره گوش به فرمان ایشان حرکت کرده‌اند.

شهیدی همچنین با اشاره به ضرورت ثبت وقایع برای آیندگان گفت: نسل چهارم جنگ را ندیده است بنابراین باید آثار دفاع مقدس را به نحو مطلوب به آنها منتقل کنیم.

وی همچنین خواستار فعالیت رسانه‌ها در زمینه ایثار اجتماعی شد و ادامه داد: باید واقعیت‌ها را به جامعه بگوییم و اجازه ندهیم تبلیغات دشمنان در بین افکار ما نفوذ کند.

شهیدی همچنین یادآور شد: انتظار داریم انتقادات از بنیاد شهید سازنده باشد و به ما در راستای انجام وظایف‌مان کمک کند.

علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم با تقدیر از فعالیت خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت در رسانه‌ها گفت: خبرنگارانی که دراین حوزه فعالیت می‌کنند مروجان سبک زندگی شهدا، ایثارگران و همچنین مشکلات آنها هستند.

وی ادامه داد: پیش از این برای تقدیر از خبرنگاران حوزه دفاع مقدس جشنواره‌ای تا سال گذشته برگزار می‌کردیم اما به دلیل یکسری مشکلات امسال این جشنواره برگزار نشد، اما در صدد برگزاری آن در آینده هستیم.

در این نشست هر یک از خبرنگاران پرسش‌های خود را در زمینه‌های مختلف بیان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه